Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 11.07.2017 06:45 Publikacja: 10.07.2017 20:09
Foto: Bloomberg
Poselski projekt zakładający wzrost opłaty paliwowej o 20–25 gr od litra przełoży się na wzrost kosztów transportu, szacowany na 1–1,5 eurocenta za wozokilometr. Przy stawkach, które na niektórych kierunkach spadły do 65 eurocentów za wozokilometr, oznacza to ponaddwuprocentowy wzrost kosztów.
– Nadpodaż usług transportowych powoduje pracę na bardzo niskiej marży. Dosłownie każdy grosz może decydować o nieopłacalności przewozu – podkreśla prezes związku pracodawców Transport Logistyka Polska Maciej Wroński. Jeżeli uwzględnimy nie najlepszą kondycję polskiego transportu międzynarodowego, w który uderzyły m.in. zagraniczne regulacje dotyczące płacy minimalnej czy inne protekcjonistyczne działania państw zachodniej Europy, to jesteśmy już blisko sytuacji kryzysowej – ostrzega prezes TLP.
Indyjski regulator rynku lotniczego w ostatni weekend zalecił poddanie przeglądom wszystkich Boeingów B787, któr...
Sąd Arbitrażowy w Moskwie zdecydował o nacjonalizacji moskiewskiego lotniska Domodiedowo. Jest to wyrok ostatecz...
Airbus 220 w dwóch wersjach, a nie brazylijski Embraer, będzie za dwa lata stanowił trzon floty regionalnej LOT-...
Widmo kolejnych zwolnień powoduje, że załoga, poprzez organizacje związkowe, szuka wszelkich możliwych sposobów...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Od 2027 roku polecimy Airbusami A220 LOT-u. Niemal do ostatniej chwili polski przewoźnik zastanawiał się, czy wy...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas