Reklama

Agata Kulesza w akcji: TVP VOD na podium za Netflixem, Teatr TV podwoił oglądalność

Stało się to, co przewidywaliśmy: wystarczyło zdjąć z TVP klątwę bojkotu odbiorców, którzy kojarzyli telewizję publiczną z propagandą Zjednoczonej Prawicy, by produkcje TVP skokowo zyskały oglądalność.

Publikacja: 05.04.2025 09:32

Agata Kulesza, plakat serialu „Krew z krwi"

Agata Kulesza, plakat serialu „Krew z krwi"

Foto: Mat. Pras. TVP

TVP VOD w marcu był drugim na polskim rynku (ex aequo z serwisem Max, którego właścicielem jest Warner Bros. Discovery) odwiedzanym serwisem tego typu za Netflixem. Wyprzedziło m.in. takie platformy treści na żądanie, jak Disney+, Amazon Prime Video, Player i Canal+ Online.

TVP VOD na podium

Pozostało jeszcze 89% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telewizja
Nagrody Emmy 2025: Historyczny sukces 15-latka z „Dojrzewania”. „Studio” i „The Pitt” najlepszymi serialami
Telewizja
Legendy i nieco sprośności w nowym sezonie Teatru TV: Fredro spotyka Mickiewicza
Telewizja
Finał „Simpsonów” zaskoczył widzów. Nie żyje jedna z głównych bohaterek
Telewizja
„The Last of Us” bije rekord w Ameryce, a zagrożenie rośnie
Telewizja
„Duduś”, który skomponowała muzykę „Stawki większej niż życie” i „Czterdziestolatka”
Reklama
Reklama