Agata Kulesza w akcji: TVP VOD na podium za Netflixem, Teatr TV podwoił oglądalność

Stało się to, co przewidywaliśmy: wystarczyło zdjąć z TVP klątwę bojkotu odbiorców, którzy kojarzyli telewizję publiczną z propagandą Zjednoczonej Prawicy, by produkcje TVP skokowo zyskały oglądalność.

Publikacja: 05.04.2025 09:32

Agata Kulesza, plakat serialu „Krew z krwi"

Agata Kulesza, plakat serialu „Krew z krwi"

Foto: Mat. Pras. TVP

TVP VOD w marcu był drugim na polskim rynku (ex aequo z serwisem Max, którego właścicielem jest Warner Bros. Discovery) odwiedzanym serwisem tego typu za Netflixem. Wyprzedziło m.in. takie platformy treści na żądanie, jak Disney+, Amazon Prime Video, Player i Canal+ Online.

TVP VOD na podium

Pozostało jeszcze 89% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Telewizja
„The Last of Us” bije rekord w Ameryce, a zagrożenie rośnie
Telewizja
„Duduś”, który skomponowała muzykę „Stawki większej niż życie” i „Czterdziestolatka”
Telewizja
Teatr TV i XIII księga „Pana Tadeusza" napisana przez Fredrę
Telewizja
Teatr TV odbił się od dna. Powoli odzyskuje widownię i artystów
Materiał Promocyjny
Mieszkania na wynajem. Inwestowanie w nieruchomości dla wytrawnych
Telewizja
Teatr Telewizji: Zgubny pęd za trendami