Reklama

USA: Kino obok szkoły i kościoła - nie ma "Hellboya", jest "Heckboy"

Kino z amerykańskiego stanu Tennessee, które znajduje się naprzeciwko kościoła i obok szkoły podstawowej, promuje najnowszy film „Hellboy” jako „Heckboy”.

Aktualizacja: 25.04.2019 15:48 Publikacja: 25.04.2019 15:33

USA: Kino obok szkoły i kościoła - nie ma "Hellboya", jest "Heckboy"

Foto: adobestock

qm

"The Tennessean" donosi, że na reklamie, ustawionej przed kinem w mieście Dickson, pośród innych wyświetlanych tytułów znalazł się „Heckboy”. Kino stało się znane dzięki temu na cały kraj, bo w ten sposób „ocenzurowało” tytuł filmu Neila Marshalla. Ekranizacja wyprodukowana za 50 mln dolarów w ciągu dwóch pierwszych weekendów w kinach zarobiła 19,8 mln dol.

Kierownik kina Belinda Daniel tłumaczyła, że kino stara się unikać na swojej reklamie słów, które mogą być postrzegane jako wulgaryzmy. Dodaje, że chce w ten sposób szanować wszystkich, w tym setki dzieci, które mijają budynek każdego dnia. Zaznacza jednak, że nie spodziewała się, że mała zmiana w tytule spowoduje takie zamieszanie.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Społeczeństwo
Hiszpania nie boi się imigrantów
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Społeczeństwo
Niemcy: AfD rośnie w siłę. Przyczynia się do tego polityka zamkniętych oczu
Społeczeństwo
Nie dla adopcji czarnych kotów. Hiszpańskie miasto z tymczasowym zakazem w okresie Halloween
Społeczeństwo
Zjednoczenie Korei Południowej z Północną? Historyczny sondaż
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Społeczeństwo
Sondaż: Hiszpanie i Włosi obawiają się USA niemal tak samo, jak Rosji
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama