Reklama

Na pocztę daleko, przy okienku tłok

Kolejki i ceny usług – na to głównie narzekają klienci. NIK uważa, że pogorszyła się dostępność usług pocztowych.

Aktualizacja: 23.12.2015 05:42 Publikacja: 22.12.2015 20:00

Na pocztę daleko, przy okienku tłok

Foto: Fotorzepa, Marta Bogacz

„Najsłabszym ogniwem w systemie świadczenia usług przez placówki Poczty Polskiej jest sprawność obsługi klientów, przejawiająca się w zbyt długich kolejkach" – wskazuje NIK w raporcie, który poznała „Rzeczpospolita".

– Restrukturyzacja Poczty Polskiej poprawiła jej kondycję, ale związana z nią redukcja zatrudnienia i zamykanie urzędów pogorszyły dostęp do powszechnych usług pocztowych – wyjaśnia nam Krzysztof Kwiatkowski, prezes Izby.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Policja
Nietykalna sierżant „Doris”. Drugie życie tajnej policjantki
Społeczeństwo
Krzysztof Ruchniewicz: Nie domagam się zwrotu dóbr kultury Niemcom
Społeczeństwo
Młodzi bez łatwiejszego dostępu do psychologa. Andrzej Duda bał się podpaść rodzicom
Społeczeństwo
Śledztwo w sprawie imprezy w Janowie Podlaskim. „Nie doszło do nadużycia”
Społeczeństwo
Zakopane chce nowego podatku od turystów. Projekt trafił do Sejmu
Reklama
Reklama