Kampania społeczna PZU

PZU przekonuje w kampania społecznej, że warto bezpiecznie prowadzić samochód dla najbliższych.

Publikacja: 30.07.2014 18:15

Kampania społeczna PZU

Foto: www.stopwariatom.pl

Głównym założeniem kampanii „Kochasz? Powiedz stop wariatom drogowym" jest pokazanie pozytywnego wpływu, jaki mogą mieć na kierowców ich bliscy.

Zobacz galerię zdjęć

W telewizji ukazał się pierwszy 45-sekundowy spot, w którym wystąpił Marcin Dorociński. Wkrótce pojawią się kolejne filmy rozwijające każdą z przedstawionych historii oraz przybliżające ideę niebieskich serc, które są dystrybuowane przez agentów PZU w oddziałach, policję oraz na autostradzie A2.

Ubezpieczyciel zachęca, aby wręczać wyruszającym w drogę krótkie teksty wpisane w kształt serca. Mają one przypominać prowadzącym samochody, że ktoś czeka, by szczęśliwie wrócili do domów.

Na stronie www.stopwariatom.pl prowadzony jest konkurs na najlepsze hasło wpisane w serduszko przestrzegające przed wybranymi niebezpiecznymi zachowaniami na drodze.

Z raportu „Z bliskimi po drodze"* wynika, że zaangażowanie i odpowiednie reakcje pasażera przyczyniają się do zwiększenia bezpieczeństwa na drogach. 65 proc. towarzyszących w podróży uważa, że ich interwencje mają wpływ na poprawę bezpieczeństwa. 73 proc. kierowców przyznaje jednak, że pasażerowie nie zwracają im uwagi, gdy niebezpiecznie prowadzą samochód.

Kampania społeczna PZU miała tej pory dwie edycje w 2005 i 2006 roku.

(Kliknij, aby zobaczyć więcej zdjęć)

 

Głównym założeniem kampanii „Kochasz? Powiedz stop wariatom drogowym" jest pokazanie pozytywnego wpływu, jaki mogą mieć na kierowców ich bliscy.

Zobacz galerię zdjęć

Pozostało jeszcze 87% artykułu
Społeczeństwo
Parada Równości 2025 w Warszawie. Tęczowe platformy przejechały przez centrum
Społeczeństwo
Parada Równości przeszła ulicami Warszawy. Nie obyło się bez incydentów
wydarzenie
Wystawa Porsche w Warszawie. Setki unikatowych modeli w centrum stolicy
Społeczeństwo
Czy chińskie autobusy w Warszawie mogą być zagrożeniem? Ekspert wyjaśnia
Materiał Promocyjny
Bank Pekao nagrodzony w konkursie The Drum Awards for Marketing EMEA za działania w Fortnite
Społeczeństwo
Antysemicka impreza w miejskim lokalu. Władze stolicy: nie mogliśmy temu zapobiec