Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 03.03.2015 19:31 Publikacja: 03.03.2015 18:12
Foto: Twitter
„Konkubinat to grzech. Nie cudzołóż!" – billboardy z takim hasłem pojawiają się od kilku dni na ulicach polskich miast. Wiszą już w Poznaniu, Gdańsku, Olsztynie, Kaliszu czy Lublinie. Oprócz hasła na plakatach widać także stykające się ze sobą dłonie mężczyzny i kobiety. Ale zamiast obrączki łączy je wąż.
Wielkoformatowe plakaty to kolejny etap kampanii Krajowego Ośrodka Duszpasterstwa Rodzin (KODR), która ma zachęcać młodych Polaków do zawierania małżeństw. Jej pierwsza odsłona pod hasłem „Keep calm and don't kocia łapa" odbyła się w ubiegłym roku. Czerwoną koszulkę z hasłem akcji podarowano wówczas papieżowi Franciszkowi w czasie spotkania z parami narzeczonych z całego świata.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Od 1 stycznia 2026 roku na Mazowszu mają pojawić się trzy nowe miasta - wynika z nowego projektu rozporządzenia...
ZUS próbuje odzyskać ponad 52 tys. nienależnych świadczeń na cudzoziemskie dzieci. Jak ustaliliśmy, udało się to...
Lot polskiego astronauty został nagrany w studiu filmowym, o czym mają świadczyć nieudolnie zamazane ślady mocow...
Zmiana kolejności zwrotek „Mazurka Dąbrowskiego”, pomalowanie nóg orła na złoto i ustalenie karmazynu jako oficj...
Moda na motocykle przybiera na sile już od kilku lat. W ubiegłym roku liczba nowych rejestracji była dwa razy wyższa niż pięć lat wcześniej.
Mówienie o takich ludziach, jak Jan Karski, a mógłbym wymienić całą grupę innych, jest dziś ogromnie potrzebne....
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas