Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 03.03.2015 19:31 Publikacja: 03.03.2015 18:12
Foto: Twitter
„Konkubinat to grzech. Nie cudzołóż!" – billboardy z takim hasłem pojawiają się od kilku dni na ulicach polskich miast. Wiszą już w Poznaniu, Gdańsku, Olsztynie, Kaliszu czy Lublinie. Oprócz hasła na plakatach widać także stykające się ze sobą dłonie mężczyzny i kobiety. Ale zamiast obrączki łączy je wąż.
Wielkoformatowe plakaty to kolejny etap kampanii Krajowego Ośrodka Duszpasterstwa Rodzin (KODR), która ma zachęcać młodych Polaków do zawierania małżeństw. Jej pierwsza odsłona pod hasłem „Keep calm and don't kocia łapa" odbyła się w ubiegłym roku. Czerwoną koszulkę z hasłem akcji podarowano wówczas papieżowi Franciszkowi w czasie spotkania z parami narzeczonych z całego świata.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
W Kancelarii Premiera odbyło się pilne spotkanie z udziałem premiera Donalda Tuska, szefa MSWiA Tomasza Siemonia...
62,1 proc. respondentów popiera całkowity zakaz sprzedaży napojów alkoholowych na stacjach benzynowych – wynika...
Wyrok sądu miał zakończyć czteroletnią tułaczkę rodzin ze Staszowa. Miasto ma odbudować zniszczoną kamienicę. Za...
Kluczowe jest, żeby młodzi ludzie zrozumieli, czym był Holokaust, jakie mechanizmy doprowadziły do wykluczenia,...
Słowa „tu nic się nie dzieje” wracają tu do mnie refrenem. Ruch Obrony Granic nie zdobył sympatii mieszkańców Sł...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas