Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 03.03.2015 19:31 Publikacja: 03.03.2015 18:12
Foto: Twitter
„Konkubinat to grzech. Nie cudzołóż!" – billboardy z takim hasłem pojawiają się od kilku dni na ulicach polskich miast. Wiszą już w Poznaniu, Gdańsku, Olsztynie, Kaliszu czy Lublinie. Oprócz hasła na plakatach widać także stykające się ze sobą dłonie mężczyzny i kobiety. Ale zamiast obrączki łączy je wąż.
Wielkoformatowe plakaty to kolejny etap kampanii Krajowego Ośrodka Duszpasterstwa Rodzin (KODR), która ma zachęcać młodych Polaków do zawierania małżeństw. Jej pierwsza odsłona pod hasłem „Keep calm and don't kocia łapa" odbyła się w ubiegłym roku. Czerwoną koszulkę z hasłem akcji podarowano wówczas papieżowi Franciszkowi w czasie spotkania z parami narzeczonych z całego świata.
Pracownicy administracji i obsługi, mimo krótszego stażu i niższych kwalifikacji, często zarabiają więcej niż na...
„Jak ocenia Pani/Pan operację wojskową Izraela »Powstający Lew«" prowadzoną przeciw Iranowi?” - takie pytanie za...
Blisko 450 wypadków z hulajnogami – w co drugim ucierpiały dzieci i nastolatkowie. Eksperci apelują: wprowadzić...
„Czy obawia się Pani/Pan, że rozwój modeli sztucznej inteligencji może doprowadzić do likwidacji Pani/Pana miejs...
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Parada Równości 2025 przeszła przez Warszawę pod hasłem „Odpowiedzią jest miłość”. Stolica stała się areną najwi...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas