Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 16.06.2019 09:00 Publikacja: 16.06.2019 09:00
Foto: shutterstock
Hierarchia to inaczej podporządkowanie wewnątrz jakiejś organizacji. Jej zasady oddaje schemat – kto i komu może wydawać polecenia, a kto ma ich słuchać i je wykonywać.
Organizacja jako pojęcie ma inne znaczenie i obejmuje wszelkie działania niezbędne do osiągania zadanych celów za pomocą podziału zadań i środków do ich realizacji. Ponieważ do każdego zadania niezbędna jest pula odpowiednich możliwości – ktoś musi decydować o tym, w jaki sposób będą wykorzystywane posiadane zasoby. W przeciwnym razie zadanie pozostanie niewykonane. Podobnie się stanie, gdy posiadane środki okażą się niewystarczające.
Krajowa Rada Sądownictwa wezwała w środę ministra sprawiedliwości Adama Bodnara do natychmiastowego obwieszczeni...
Sąd Najwyższy dopuścił ponowne oględziny kart i przeliczenie głosów w trzynastu obwodowych komisjach wyborczych....
Jest sposób na uzdrowienie polskich sądów, na który zgodzić się może Karol Nawrocki. Kluczem jest zmiana struktu...
W czerwcu niektórzy rodzice mogą otrzymać 800 plus nieco wcześniej niż wynika z harmonogramu. Jest też grupa, do...
Lokalizacja, lokalizacja, lokalizacja – to trzy główne czynniki, które należy brać pod uwagę decydując się na inwestycję w mieszkanie – czy to z myślą o przechowaniu lub wzroście wartości, czy zwrocie z najmu.
Zawody związane z bezpieczeństwem życia i zdrowia zajmują czołowe miejsca w tegorocznej edycji rankingu najbard...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas