Reklama

Jacek Nizinkiewicz: Karol Nawrocki zyskuje w Kanale Zero. Czy Rafał Trzaskowski przyjmie zaproszenie Krzysztofa Stanowskiego?

Karol Nawrocki staje się silniejszy słabością Sławomira Menztena i Rafała Trzaskowskiego. Rozmowa w Kanale Zero tylko mu pomogła. A PiS ma wielkie plany poświąteczne i ruszy po przerwie z kampanią na ostro. Sztab Nawrockiego chce zrobić Trzaskowskiemu „tysiąc Wietnamów”.

Publikacja: 17.04.2025 13:06

Jacek Nizinkiewicz: Karol Nawrocki zyskuje w Kanale Zero. Czy Rafał Trzaskowski przyjmie zaproszenie Krzysztofa Stanowskiego?

Foto: PAP/Przemysław Piątkowski

Kandydat PiS ma dobrą passę. Mimo że nie wygrał żadnej debaty telewizyjnej, to żadnej też nie przegrał, a stawiając się na obu, pokazał, że się nie boi. Dziwić może co prawda, że nie wypadł najlepiej w Telewizji Republika, gdzie był traktowany i czuł się jak u siebie w domu, ale nadrobił podczas rozmowy w Kanale Zero.

Po debatach traci za to Rafał Trzaskowski. W najnowszym badaniu IPSOS dla TVP kandydat Koalicji Obywatelskiej ma 28 proc., a jego wynik jest aż o 8 pkt proc. gorszy niż w marcu. Drugi, Karol Nawrocki z wynikiem 22 proc. (wzrost o 1 pkt proc. w porównaniu z marcem) zmniejszył dystans do Trzaskowskiego z 15 do 6 pkt proc. W sondażu preferencji partyjnych PiS też jest blisko za KO. Na Koalicję Obywatelską zagłosowałoby 30 proc. respondentów, natomiast na Prawo i Sprawiedliwość – 28 proc. A jak Nawrocki wypadł w Kanale Zero?

Pozostało jeszcze 89% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Publicystyka
Estera Flieger: Nie rozumiem przeciwników polityki historycznej
Publicystyka
Zuzanna Dąbrowska: Polska z bronią u nogi
Publicystyka
Marek Migalski: Wścieklica antyprezydencka
Publicystyka
Antonina Łuszczykiewicz-Mendis: Indie – trzecia droga między USA a Chinami?
Publicystyka
Karol Nawrocki będzie koniem trojańskim Trumpa w Europie czy Europy u Trumpa?
Materiał Promocyjny
Firmy coraz częściej stawiają na prestiż
Reklama
Reklama