Partie polityczne zlecają firmom zajmującym się tzw. pozycjonowaniem komentowanie artykułów i ubliżanie, wyzywanie politycznych oponentów. Wszyscy miesięcznie ładują w takie zlecenia dziesiątki tysięcy złotych - mówi Wojtek, były pracownik jednej z takich firm.?
Rekordziści potrafią zarobić nawet 6 tys. zł miesięcznie.
Nikt oczywiście takimi usługami się nie chwali, zlecenie przekazuje się firmom dyskretnie, a te nie rozpowiadają na prawo i lewo o swojej, zazwyczaj dodatkowej, działalności. Prowadzi się ją w ramach tzw. marketingu szeptanego, który, przynajmniej teoretycznie, z obrażaniem innych nie ma nic wspólnego. Polega raczej na zachwalaniu czegoś za pieniądze - pisze gazeta.?
Za komentarz mający od 100 do 350 znaków można zarobić od 30 gr do 2 zł. To całkiem sporo, zwłaszcza dla kogoś młodego, kto właściwie i tak cały dzień spędza przed komputerem.
Tak wygląda w Polsce dyskusja? internetowa. Ciekawe, co teraz powie Radosław Sikorski, jeśli okaże się, że PO również wydaje pieniądze na "opluwanie" przeciwnika?