Reklama

British Airways przepraszają za "wyrafinowany" wyciek danych pasażerów

Dyrektor generalny British Airways przeprosił za "bardzo wyrafinowane naruszenie systemów bezpieczeństwa firmy", polegające na wycieku danych, w tym informacji o kartach kredytowych 380 tys. klientów.

Aktualizacja: 07.09.2018 11:31 Publikacja: 07.09.2018 09:54

British Airways przepraszają za "wyrafinowany" wyciek danych pasażerów

Foto: AFP

qm

Alex Cruz powiedział BBC, że hakerzy przeprowadzili "wyrafinowany, złośliwy atak przestępczy" na stronę internetową British Airways. Linie lotnicze poinformowały w czwartek wieczorem, że poprzez witrynę ba.com oraz aplikację na smartfony wyciekły dane osobowe i finansowe klientów dokonujących rezerwacji. Wyciek dotyczy ok. 380 tys. transakcji, ale skradzione dane nie dotyczą szczegółów podróży oraz danych z paszportu.

Dowiedz się więcej: Hakerzy ukradli dane pasażerów British Airways. Nawet 380 tys. poszkodowanych

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Przestępczość
Australia: Polityk siedzi w więzieniu za gwałt, ale miejsca w parlamencie oddać nie chce
Przestępczość
Nowy Jork: Strzały w wieżowcu, w którym znajduje się centrala NFL. Są ofiary
Przestępczość
Strzelanina w stolicy Tajlandii. Są ofiary
Przestępczość
Sprawa Epsteina paraliżuje Stany Zjednoczone
Przestępczość
Strzelanina na Uniwersytecie Nowego Meksyku
Materiał Promocyjny
Nie tylko okna. VELUX Polska inwestuje w ludzi, wspólnotę i przyszłość
Reklama
Reklama