Reklama

British Airways przepraszają za "wyrafinowany" wyciek danych pasażerów

Dyrektor generalny British Airways przeprosił za "bardzo wyrafinowane naruszenie systemów bezpieczeństwa firmy", polegające na wycieku danych, w tym informacji o kartach kredytowych 380 tys. klientów.

Aktualizacja: 07.09.2018 11:31 Publikacja: 07.09.2018 09:54

British Airways przepraszają za "wyrafinowany" wyciek danych pasażerów

Foto: AFP

qm

Alex Cruz powiedział BBC, że hakerzy przeprowadzili "wyrafinowany, złośliwy atak przestępczy" na stronę internetową British Airways. Linie lotnicze poinformowały w czwartek wieczorem, że poprzez witrynę ba.com oraz aplikację na smartfony wyciekły dane osobowe i finansowe klientów dokonujących rezerwacji. Wyciek dotyczy ok. 380 tys. transakcji, ale skradzione dane nie dotyczą szczegółów podróży oraz danych z paszportu.

Dowiedz się więcej: Hakerzy ukradli dane pasażerów British Airways. Nawet 380 tys. poszkodowanych

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Przestępczość
Donald Trump informuje o ataku na łódź „narkotykowych terrorystów”. Wenezuela ma wątpliwości
Przestępczość
Atak w synagodze w Manchesterze. Trzy osoby nie żyją, w tym napastnik
Przestępczość
Eksplozje, strzały, pożar i ciało na ulicy Monachium. Policja ewakuowała ludzi z terenu Oktoberfestu
Przestępczość
USA: Trzy strzelaniny w ciągu doby. Atak na kościół w Michigan. Są zabici i ranni
Przestępczość
Kreml zbroi sycylijską mafię
Reklama
Reklama