Reklama

Bojkot Bud Light kosztowny dla AB InBev. Ponad 1,4 mld dol. utraconej sprzedaży

Krótka współpraca z Dylan Mulvaney, która rozpaliła prawicowe środowiska w USA i spowodowała bojkot marki Bud Light, przyniosła najprawdopodobniej potężne spadki sprzedaży. Tak sugerują wyniki koncernu.

Publikacja: 01.03.2024 14:32

Bojkot Bud Light kosztowny dla AB InBev. Ponad 1,4 mld dol. utraconej sprzedaży

Foto: Adobe Stock

Największy na świecie browar, Anheuser-Busch InBev, mógł stracić aż 1,4 mld dolarów sprzedaży na krótkiej współpracy z transseksualną influencerką Dylan Mulvaney, która miała promować Bud Light. Tak wynika z ogólnych wyników opublikowanych w czwartek.

Z czego wynikał bojkot Bud Light w Stanach Zjednoczonych?

Pozostało jeszcze 87% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Przemysł spożywczy
Współzałożyciel kultowej marki lodów Ben & Jerry’s odchodzi. Powodem konflikt o Strefę Gazy
Przemysł spożywczy
Niemcy chcą walczyć z plagą otyłości. Co może pomóc?
Przemysł spożywczy
Podział Kraft Heinz. Buffett rozczarowany
Przemysł spożywczy
Szalony wzrost cen kawy potrwa nawet dwa lata
Przemysł spożywczy
Prezes Nestlé zwolniony przez romans z pracownicą. Koncern pogrąża się w kryzysie
Reklama
Reklama