Reklama
Rozwiń
Reklama

Bojkot Bud Light kosztowny dla AB InBev. Ponad 1,4 mld dol. utraconej sprzedaży

Krótka współpraca z Dylan Mulvaney, która rozpaliła prawicowe środowiska w USA i spowodowała bojkot marki Bud Light, przyniosła najprawdopodobniej potężne spadki sprzedaży. Tak sugerują wyniki koncernu.

Publikacja: 01.03.2024 14:32

Bojkot Bud Light kosztowny dla AB InBev. Ponad 1,4 mld dol. utraconej sprzedaży

Foto: Adobe Stock

Największy na świecie browar, Anheuser-Busch InBev, mógł stracić aż 1,4 mld dolarów sprzedaży na krótkiej współpracy z transseksualną influencerką Dylan Mulvaney, która miała promować Bud Light. Tak wynika z ogólnych wyników opublikowanych w czwartek.

Z czego wynikał bojkot Bud Light w Stanach Zjednoczonych?

Pozostało jeszcze 87% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Przemysł spożywczy
Pozew żony Henryka Kani blokuje spłatę 880 mln zł długów. Czeka 583 wierzycieli
Przemysł spożywczy
Nutella w tarapatach. Najgorsze zbiory orzechów laskowych od dekad
Przemysł spożywczy
Małpki królują na stacjach benzynowych. Stacje walczą o handel procentami
Przemysł spożywczy
Unilever zabronił szefowi Ben & Jerry’s produkcji propalestyńskich lodów. On i tak je zrobi
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Przemysł spożywczy
Henryk Kania dostanie list żelazny, jeśli wpłaci 8 mln zł poręczenia
Materiał Promocyjny
eSIM w podróży: łatwy dostęp do internetu za granicą, bez opłat roamingowych
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama