Reklama

Skuteczny bojkot Bud Light. Marka traci pierwsze miejsce w USA

Bojkot piwa z powodu zaangażowania do jego promocji transseksualnej influencerki Dylan Mulvaney odbił się mocno na wynikach sprzedaży.

Publikacja: 14.06.2023 14:12

Skuteczny bojkot Bud Light. Marka traci pierwsze miejsce w USA

Foto: AFP

Promocja piwa Bud Light przy pomocy Dylan Mulvaney, transekssualnej aktorki, komiczki i influencerki zakończyła się zdecydowanie nie tak, jak zamierzał producent. Po tym, jak Mulvaney opublikowała na Instagramie zdjęcie spersonalizowanej puszki wysłanej jej przez producenta nastąpiła mocna reakcja konserwatywnych środowisk, która doprowadziła do tego, że prawicowi influencerzy umieszczali klipy, na których strzelają do puszek Bud Light. Na domiar złego dochodziły też sygnały, że barmani odmawiają sprzedaży tej marki piwa, a niekiedy dochodzić też miało do niszczenia wystaw sklepowych.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Handel
Założyciel CCC: Już się nie potknę, jestem za blisko biznesu
Handel
Donald Trump ubiega się o utrzymanie ceł przez Sąd Najwyższy. Prosi o „szybką decyzję”
Handel
Komisja Europejska przyjęła umowę handlową z Mercosurem. Co przyniesie Unii?
Handel
Handlowy weekend nie tylko pod znakiem zeszytów. Polacy ruszają do sklepów
Handel
Forever 21 wraca do Chin. Amerykańska sieć bankrutowała już dwa razy
Reklama
Reklama