Reklama
Rozwiń

Skuteczny bojkot Bud Light. Marka traci pierwsze miejsce w USA

Bojkot piwa z powodu zaangażowania do jego promocji transseksualnej influencerki Dylan Mulvaney odbił się mocno na wynikach sprzedaży.

Publikacja: 14.06.2023 14:12

Skuteczny bojkot Bud Light. Marka traci pierwsze miejsce w USA

Foto: AFP

Promocja piwa Bud Light przy pomocy Dylan Mulvaney, transekssualnej aktorki, komiczki i influencerki zakończyła się zdecydowanie nie tak, jak zamierzał producent. Po tym, jak Mulvaney opublikowała na Instagramie zdjęcie spersonalizowanej puszki wysłanej jej przez producenta nastąpiła mocna reakcja konserwatywnych środowisk, która doprowadziła do tego, że prawicowi influencerzy umieszczali klipy, na których strzelają do puszek Bud Light. Na domiar złego dochodziły też sygnały, że barmani odmawiają sprzedaży tej marki piwa, a niekiedy dochodzić też miało do niszczenia wystaw sklepowych.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Handel
Trump grozi Kanadzie 35-procentowym cłem
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Handel
Cła Trumpa blokują import odzieży z Chin do USA. Najniższy poziom od 22 lat
Handel
Donald Trump zapowiada nowe cła. „Dzisiaj zajmujemy się miedzią”
Handel
Grupa VRG na zakupach. W.Kruk przejmie znaną sieć butików
Handel
Trump przesunął deadline dla ceł na 1 sierpnia
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama