Reklama
Rozwiń
Reklama

Skuteczny bojkot Bud Light. Marka traci pierwsze miejsce w USA

Bojkot piwa z powodu zaangażowania do jego promocji transseksualnej influencerki Dylan Mulvaney odbił się mocno na wynikach sprzedaży.

Publikacja: 14.06.2023 14:12

Skuteczny bojkot Bud Light. Marka traci pierwsze miejsce w USA

Foto: AFP

Promocja piwa Bud Light przy pomocy Dylan Mulvaney, transekssualnej aktorki, komiczki i influencerki zakończyła się zdecydowanie nie tak, jak zamierzał producent. Po tym, jak Mulvaney opublikowała na Instagramie zdjęcie spersonalizowanej puszki wysłanej jej przez producenta nastąpiła mocna reakcja konserwatywnych środowisk, która doprowadziła do tego, że prawicowi influencerzy umieszczali klipy, na których strzelają do puszek Bud Light. Na domiar złego dochodziły też sygnały, że barmani odmawiają sprzedaży tej marki piwa, a niekiedy dochodzić też miało do niszczenia wystaw sklepowych.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Trump obniża cła na wybrane produkty spożywcze
Handel
Nowa umowa handlowa USA–Szwajcaria: cła w dół, inwestycje w górę
Handel
Tanieją samochody. W salonach ruszyły wyprzedaże
Handel
PKO BP i Allegro łączą siły. „Płatności na jeden klik"
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Handel
Szwajcarski eksport pod presją ceł. Donald Trump zapowiada porozumienie
Materiał Promocyjny
eSIM w podróży: łatwy dostęp do internetu za granicą, bez opłat roamingowych
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama