Nowe trendy na rynku przekąsek

Wbrew pozorom rynek przekąsek jest wart miliardy. Do kategorii wartych 2,6 mld (czipsy) czy 3,6 mld zł (ciastka) dołączają nowe propozycje, np. suszone owoce i orzechy.

Aktualizacja: 17.08.2023 06:15 Publikacja: 17.08.2023 03:00

Nowe trendy na rynku przekąsek

Foto: Adobe Stock

Inflacja i dwucyfrowe zwyżki cen żywności nie zaszkodziły popularności przekąsek, na co wskazują dane Nielsena. Rośnie nie tylko wartość sprzedaży przekąsek, słonych i słodkich (co – niestety – nie dziwi w okresie galopujących cen), ale także sprzedaż ilościowa. A na rynek wchodzą interesujące nowe produkty, jak czipsy z owoców.

Trudne innowacje

Pozostało jeszcze 95% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Przemysł spożywczy
Rosja produkuje coraz mniej wódki, ale Rosjanie piją więcej
Przemysł spożywczy
Właściciel Nutelli kupuje amerykańskiego producenta płatków śniadaniowych
Przemysł spożywczy
Drożyzna i chęć ratowania żywności pcha nas po zakupy z przeceny. „To już nie wstyd”
Przemysł spożywczy
Chiny oszczędzają głównych producentów koniaku w UE. Zwolnią ich z ceł
Przemysł spożywczy
GIS wycofał piwo znanego polskiego producenta. Butelki mogą wybuchnąć
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama