Internetowi oszuści obiecując atrakcyjne nagrody, naciągacze zachęcają do wysyłania drogich esemesów lub przelewów. Ostatnio podszyli się pod profil Robert...
Prokuratura Okręgowa w Częstochowie skierowała do Sądu Okręgowego w Częstochowie akt oskarżenia przeciwko 4 osobom, dotyczący wprowadzania do obrotu bez ze...
Przedsiębiorca jest zobowiązany udzielić konsumentowi odpowiedzi na złożoną reklamację w terminie 30 dni od chwili jej otrzymania. Taka jest ogólna zasada...
Od jutra obowiązują nowe możliwości polubownego rozwiązywania sporów z instytucjami finansowymi. Co to oznacza dla ich klientów - mówił w programie #RZECZo...
- Odpowiedzialność organizatora turystycznego oparta jest na zasadzie ryzyka, to on odpowiada za podwykonawców, a brakiem winy nie uwolni się od odpowiedzi...
Co może klient, któremu przed zabawą sylwestrową fryzjer źle uczesał włosy, kosmetyczka wykonała nieprawidłowo usługę, a pralnia oberwała od sukni balowej...
Wydział Zamiejscowy Prokuratury Krajowej w Poznaniu nadzoruje postępowanie Centralnego Biura Śledczego Policji w Poznaniu dotyczące działającej w latach 20...
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wszczął postępowanie wyjaśniające, które ma sprawdzić, czy zasady zbierania i udostępniania danych użytkowników sto...
Jeśli touroperator nie poinformuje turystów przed rozpoczęciem wyjazdu o warunkach przekroczenia granicy węgiersko-serbskiej, zapłaci im odszkodowanie i za...
Co zrobić z nietrafionym prezentem? To obecnie najczęściej zadawane pytanie przez konsumentów. Na ten temat z Małgorzatą Cieloch z Urzędu Ochrony Konkurenc...
Wymagania związane z obrotem widowiskowymi wyrobami pirotechnicznymi zależą od tego, do jakiej klasy je zaliczono. Klasyfikacja tych wyrobów zależy m.in. o...
To tradycyjny sklepikarz zdecyduje, czy przyjmie zwracany przez konsumenta produkt. Jeżeli jednak sprzedaje go przez internet, to takiej swobody już nie ma...
Nawet zakupy w e-sklepie nie zagwarantują możliwości rezygnacji z transakcji. Zanim zapłacimy warto też upewnić się, czy zwrot towaru przyjmie np. galeria...
Jedna trzecia Polaków bierze pod uwagę politykę zwrotów i wymiany stosowaną przez dany sklep. Polacy bardzo rzadko zwracają zakupione towary, ale wybierają...