Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 14.10.2017 08:30 Publikacja: 14.10.2017 08:30
Foto: AdobeStock
Od początku października zaczęła obowiązywać we Francji ustawa nakazująca oznaczanie zdjęć i reklam, które poddano obróbce graficznej m.in. w Photoshopie. Trzeba na nich umieszczać napis „Photographie retouchée".
Minister zdrowia i spraw społecznych Francji wyjaśnia, że promowanie w magazynach kobiecych czy w reklamach sylwetek kobiet nienaturalnie szczupłych i wizualnie upiększanych kreuje sztuczne ideały i powoduje obniżanie własnej samooceny u odbiorców takich publikacji.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Sędzia Maciej Nawacki w orzeczeniu dotyczącym wyłączenia neo-sędziego z jednej ze spraw zdecydował o karze dla w...
Z mediów społecznościowych dowiedziałem się, że jestem: zdrajcą, bandytą, złodziejem, przestępcą, karykaturą, uz...
Izba Odpowiedzialności Zawodowej Sądu Najwyższego zajmie się rozwiązaniem sporu prawnego o to, kto jest rzecznik...
Pierwsza Prezes Sądu Najwyższego zawiadomiła prokuraturę o możliwości popełnienia przestępstwa przez Waldemara Ż...
Jeśli spadkobiercy nie grozi rychła śmierć i mógłby sporządzić inny testament np. notarialny, to jego testament...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas