Aktualizacja: 14.10.2017 08:30 Publikacja: 14.10.2017 08:30
Foto: AdobeStock
Od początku października zaczęła obowiązywać we Francji ustawa nakazująca oznaczanie zdjęć i reklam, które poddano obróbce graficznej m.in. w Photoshopie. Trzeba na nich umieszczać napis „Photographie retouchée".
Minister zdrowia i spraw społecznych Francji wyjaśnia, że promowanie w magazynach kobiecych czy w reklamach sylwetek kobiet nienaturalnie szczupłych i wizualnie upiększanych kreuje sztuczne ideały i powoduje obniżanie własnej samooceny u odbiorców takich publikacji.
Egzamin ósmoklasisty 2025 - dzień pierwszy. Uczniowie ósmych klas szkół podstawowych zmagali się dzisiaj z język...
Pozasądowe rozwody, choć mają być szybsze, to nie będą droższe. W dodatku rozwiązanie małżeństwa będzie można uz...
To, że darowizna dla małoletniego jest obciążona np. służebnością drogi koniecznej, nie unieważnia takiej umowy...
Wniosek o zmianę miejsca głosowania można składać już na 44 dni przed dniem wyborów, nie później jednak niż trze...
Rowerzysta, dojeżdżając do przejazdu rowerowego, nie ma pierwszeństwa. Zyskuje je dopiero, gdy znajdzie się już...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas