Reklama
Rozwiń

Nieobyczajna reklama „Polish boy wanted”

Film na YouTubie, na który nabrało się wielu Polaków, przekroczył dopuszczalne granice obyczajowości – uznała Komisja Etyki Reklamy. Wcześniej firma Reserved przeprosiła za niego internautów.

Aktualizacja: 28.09.2017 10:45 Publikacja: 28.09.2017 10:10

Klip "Polish boy wanted" obejrzały dotychczas ponad 2 mln osób

Klip "Polish boy wanted" obejrzały dotychczas ponad 2 mln osób

Foto: YouTube

W filmie, który w marcu pojawił się na portalu YouTube, dziewczyna o pseudonimie Dee Dee opowiedziała, że kilka miesięcy wcześniej w czasie podróży po Europie na koncercie zespołu z Nowego Orleanu poznała chłopaka z Warszawy, który bardzo jej się spodobał. Wie jedynie, że chłopak ma na imię Wojtek i jak wygląda. Dziewczyna prosiła wszystkich o pomoc w skontaktowaniu się z Wojtkiem.

Szybko okazało się, że film „Polish boy wanted" to zapowiedź kampanii reklamowej marki odzieżowej Reserved. Do Komisji Etyki Reklamy trafiły skargi w tej sprawie.

Pozostało jeszcze 81% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
W sądzie i w urzędzie
Nowa funkcja w mObywatelu. Przyda się na starość
Praca, Emerytury i renty
Prawdziwy szał na świadczenie dla seniorów
Prawnicy
Kto najlepiej uczy przyszłych prawników w Polsce? Ranking „Rzeczpospolitej”
Edukacja i wychowanie
Jakie są najlepsze uczelnie w Polsce? Opublikowano ranking Perspektywy 2025
Zawody prawnicze
Ranking kancelarii prawniczych 2025. Znamy zwycięzców