Nieobyczajna reklama „Polish boy wanted”

Film na YouTubie, na który nabrało się wielu Polaków, przekroczył dopuszczalne granice obyczajowości – uznała Komisja Etyki Reklamy. Wcześniej firma Reserved przeprosiła za niego internautów.

Aktualizacja: 28.09.2017 10:45 Publikacja: 28.09.2017 10:10

Klip "Polish boy wanted" obejrzały dotychczas ponad 2 mln osób

Klip "Polish boy wanted" obejrzały dotychczas ponad 2 mln osób

Foto: YouTube

W filmie, który w marcu pojawił się na portalu YouTube, dziewczyna o pseudonimie Dee Dee opowiedziała, że kilka miesięcy wcześniej w czasie podróży po Europie na koncercie zespołu z Nowego Orleanu poznała chłopaka z Warszawy, który bardzo jej się spodobał. Wie jedynie, że chłopak ma na imię Wojtek i jak wygląda. Dziewczyna prosiła wszystkich o pomoc w skontaktowaniu się z Wojtkiem.

Szybko okazało się, że film „Polish boy wanted" to zapowiedź kampanii reklamowej marki odzieżowej Reserved. Do Komisji Etyki Reklamy trafiły skargi w tej sprawie.

Pozostało jeszcze 81% artykułu

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Matura i egzamin ósmoklasisty
Matura i egzamin ósmoklasisty 2025 z "Rzeczpospolitą" i WSiP
Prawo drogowe
Ważny wyrok ws. płatnego parkowania. Sąd: nie można nakładać kar za spóźnienie
Oświata i nauczyciele
Nauczyciele nie ruszyli masowo po pieniądze za nadgodziny. Dlaczego?
Prawo w Polsce
Jak zmienić miejsce głosowania w wyborach prezydenckich 2025?
Prawo drogowe
Ważny wyrok dla kierowców i rowerzystów. Chodzi o pierwszeństwo
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem