Aktualizacja: 30.09.2017 13:10 Publikacja: 30.09.2017 11:00
Foto: stock.adobe.c
Skarga, jaka trafiła do Komisji Etyki Reklamy dotyczyła reklamy zewnętrznej drukarni i agencji reklamowej Banery.eu, która przedstawiała nagą kobietę siedzącą w pozie, w której jej intymne miejsca zasłonięte były innymi częściami ciała.
Kobieta, która poskarżyła się na reklamę, wytknęła, że jest niezgodna z Kodeksem Etyki Reklamy, gdyż zawiera treści dyskryminujące ze względu na płeć, łącząc na banerze nagą kobietę z ciągiem napisów «szybko», «dobrze», «tanio». - Umieszczanie w przestrzeni publicznej tego typu reklamy jest jednoznacznie przykładem seksualizacji wizerunku kobiet oraz uprzedmiotowienia tego wizerunku – napisała. Jak dodała, postać kobiety nie ma związku z reklamowanym produktem.
Egzamin ósmoklasisty 2025 - dzień pierwszy. Uczniowie ósmych klas szkół podstawowych zmagali się dzisiaj z język...
Pozasądowe rozwody, choć mają być szybsze, to nie będą droższe. W dodatku rozwiązanie małżeństwa będzie można uz...
To, że darowizna dla małoletniego jest obciążona np. służebnością drogi koniecznej, nie unieważnia takiej umowy...
Wniosek o zmianę miejsca głosowania można składać już na 44 dni przed dniem wyborów, nie później jednak niż trze...
Rowerzysta, dojeżdżając do przejazdu rowerowego, nie ma pierwszeństwa. Zyskuje je dopiero, gdy znajdzie się już...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas