Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 30.09.2017 13:10 Publikacja: 30.09.2017 11:00
Foto: stock.adobe.c
Skarga, jaka trafiła do Komisji Etyki Reklamy dotyczyła reklamy zewnętrznej drukarni i agencji reklamowej Banery.eu, która przedstawiała nagą kobietę siedzącą w pozie, w której jej intymne miejsca zasłonięte były innymi częściami ciała.
Kobieta, która poskarżyła się na reklamę, wytknęła, że jest niezgodna z Kodeksem Etyki Reklamy, gdyż zawiera treści dyskryminujące ze względu na płeć, łącząc na banerze nagą kobietę z ciągiem napisów «szybko», «dobrze», «tanio». - Umieszczanie w przestrzeni publicznej tego typu reklamy jest jednoznacznie przykładem seksualizacji wizerunku kobiet oraz uprzedmiotowienia tego wizerunku – napisała. Jak dodała, postać kobiety nie ma związku z reklamowanym produktem.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Nie tylko sędziowie, byli członkowie KRS, są sondowani w sprawie reaktywacji Krajowej Rady Sądownictwa w składzi...
Spółka żądająca zasiedzenia służebności zakopanej instalacji musi wykazać, że właściciel działki mógł zaobserwow...
Pozwy o ochronę dóbr osobistych i o przeprosiny ze strony Onetu zostały złożone przez prawników Karola Nawrockie...
Na przełomie września i października prezydent Karol Nawrocki powoła radę, która będzie pracowała nad projektem...
Fiskus upiera się, że anonimowe wpłaty dla internetowych twórców to nie darowizny. Nie korzystają więc ze zwolni...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas