Aktualizacja: 02.08.2017 08:56 Publikacja: 02.08.2017 07:53
Foto: 123RF
ECK przeanalizowało 539 otrzymanych skarg, 237 symulowanych rezerwacji, a także 513 odpowiedzi na internetowe ankiety. I okazało się, że różnice między początkową wartością usługi a końcową opłatą wynikają najczęściej z opłat manipulacyjnych, za użycie karty czy serwis, a także z pułapek reklamowych. Najczęściej dotyczy to zmiany ceny biletów lotniczych (od 67 do 77 proc.). Zwykle to wynik dodatkowych opłat za bagaż, rezerwację miejsca lub płatność kartą kredytową. I właśnie na tę ostatnią najczęściej skarżono się w ankietach. Co ciekawe, najczęściej rosły ceny zakupów na stronie firmy, a nie u pośredników (49 z 59 rezerwacji na stronie tanich linii).
Wiemy, że maturzyści i ósmoklasiści często pragną sprawdzić swoje odpowiedzi zaraz po zakończeniu egzaminu. Dzię...
Za brak ważnego biletu parkingowego w przypadku przekroczenia czasu postoju nie można nakładać kar - wynika z wy...
Uchwała Sądu Najwyższego nie dała spodziewanego impulsu do walki o rekompensaty finansowe za wyjazdy na wycieczk...
Wniosek o zmianę miejsca głosowania można składać już na 44 dni przed dniem wyborów, nie później jednak niż trze...
Rowerzysta, dojeżdżając do przejazdu rowerowego, nie ma pierwszeństwa. Zyskuje je dopiero, gdy znajdzie się już...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas