Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 02.08.2017 08:56 Publikacja: 02.08.2017 07:53
Foto: 123RF
ECK przeanalizowało 539 otrzymanych skarg, 237 symulowanych rezerwacji, a także 513 odpowiedzi na internetowe ankiety. I okazało się, że różnice między początkową wartością usługi a końcową opłatą wynikają najczęściej z opłat manipulacyjnych, za użycie karty czy serwis, a także z pułapek reklamowych. Najczęściej dotyczy to zmiany ceny biletów lotniczych (od 67 do 77 proc.). Zwykle to wynik dodatkowych opłat za bagaż, rezerwację miejsca lub płatność kartą kredytową. I właśnie na tę ostatnią najczęściej skarżono się w ankietach. Co ciekawe, najczęściej rosły ceny zakupów na stronie firmy, a nie u pośredników (49 z 59 rezerwacji na stronie tanich linii).
Każdy sprawdzi wysokość przyszłej emerytury przez internet. Budżet państwa nie poniesienie z tego tytułu żadnych...
Prawie milion wniosków o rentę wdowią wpłynęło do ZUS. Z kolei do KRUS nieco ponad 121 tys. Tak wynika z danych...
Najlepszą uczelnią publiczną, która uczy prawa, podobnie jak w zeszłym roku, jest Uniwersytet Jagielloński w Kra...
Uniwersytet Warszawski przed Uniwersytetem Jagiellońskim i Politechniką Warszawską - tak wygląda czołówka Rankin...
Za nami gala 23. edycji rankingu kancelarii prawniczych. Na podium stanęły największe i najlepsze zespoły adwoka...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas