Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 12.11.2021 10:11 Publikacja: 12.11.2021 07:30
Foto: Adobe Stock
Postępowanie administracyjne w sprawie reklamy apteki na wielkoformatowym bannerze, stojącym na skrzyżowaniu ulic jednego ze śląskich miast, zakończyło się karą pieniężną i nakazem natychmiastowego zaprzestania działalności reklamowej.
Restrykcyjny przepis wprowadzony w 2012 r. do ustawy – Prawo farmaceutyczne zakazuje reklamy aptek i ich działalności. Za jego naruszenie grozi kara do 50 tys. zł. Reklamy nie stanowi jedynie informacja o lokalizacji apteki i godzinach jej pracy. W prawie farmaceutycznym nie ma jednak definicji reklamy apteki i jej działalności, a przepisy są nieprecyzyjne. W konsekwencji spory na tym tle trafiają do sądów.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Warszawie opublikował stanowisko w sprawie nowych przepisów dotyczących egz...
Sędzia Trybunału Konstytucyjnego Krystyna Pawłowicz została przeniesiona na swój wniosek w stan spoczynku. Powod...
Trybunał Konstytucyjny orzekł w czwartek, że rozporządzenie ministra edukacji - od najbliższego września ogranic...
Rada Ministrów przyjęła projekt przepisów, które mają znacznie ułatwić i przyśpieszyć proces ujawniania prawa wł...
Od wtorku 1 lipca w aplikacji mObywatel można złożyć wniosek o wydanie dowodu osobistego, zgłosić utratę lub usz...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas