Aktualizacja: 25.07.2017 22:35 Publikacja: 25.07.2017 19:31
Foto: 123RF
Przed kilkoma laty media na całym świecie rozpisywały się o nowym beneficie, jaki zaoferowali swoim pracownicom Facebook i Apple – fundując im zabieg zamrożenia komórek jajowych. Przy okazji przypominano, że Apple pokrywa też pracownikom większość kosztów adopcji dziecka, zaś Google oferuje pośmiertny benefit dla rodziny zmarłego pracownika – połowę jego pensji przez dziesięć lat.
Rozbudowany pakiet świadczeń pozapłacowych, który co jakiś czas jest wzbogacany o jakąś nietypową nowość, to sprawdzony sposób spółek technologicznych, by przyciągnąć uwagę mediów i wzmocnić markę pracodawcy.
Chociaż aż 71 proc. Polaków 60+ chciałoby pracować, to tylko co trzecia osoba z tej grupy jest zawodowo aktywna....
Bez odgórnych nakazów, ale za to z rocznym pilotażem, który sprawdzi różne modele skrócenia tygodnia pracy – tak...
Brytyjskie oferty zatrudnienia wywołują rosnące zainteresowanie Amerykanów. Po powrocie Donalda Trumpa do władzy...
Jeszcze w tym półroczu ma ruszyć wyczekiwana przez biznes digitalizacja procesów obsługi obcokrajowców, a za trz...
Rozmowa rozstaniowa jest wyzwaniem dla szefa i traumą dla pracownika. Obu stronom pomogą wskazówki ekspertów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas