Reklama
Rozwiń

Więcej wolnego czasu w prezencie od pracodawcy

Zabiegając o pracowników, firmy rozwijają ofertę świadczeń pozapłacowych, czyli benefitów. I szukają rozwiązań, które pozwolą się wyróżnić.

Aktualizacja: 25.07.2017 22:35 Publikacja: 25.07.2017 19:31

Więcej wolnego czasu w prezencie od pracodawcy

Foto: 123RF

Przed kilkoma laty media na całym świecie rozpisywały się o nowym beneficie, jaki zaoferowali swoim pracownicom Facebook i Apple – fundując im zabieg zamrożenia komórek jajowych. Przy okazji przypominano, że Apple pokrywa też pracownikom większość kosztów adopcji dziecka, zaś Google oferuje pośmiertny benefit dla rodziny zmarłego pracownika – połowę jego pensji przez dziesięć lat.

Rozbudowany pakiet świadczeń pozapłacowych, który co jakiś czas jest wzbogacany o jakąś nietypową nowość, to sprawdzony sposób spółek technologicznych, by przyciągnąć uwagę mediów i wzmocnić markę pracodawcy.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Praca
Sportowe wakacje zapracowanych Polaków
Praca
Na sen poświęcamy więcej czasu niż na pracę zawodową? Nowe dane GUS
Praca
Wojna handlowa Donalda Trumpa hamuje wzrost zatrudnienia na świecie
Praca
Grupa Pracuj chce podwoić przychody w ciągu pięciu lat
Praca
Polskim firmom nie będzie łatwo odkrywać płacowe karty