Rynek pracownika nie dotarł do komunikacji marketingowej

Maj i czerwiec są miesiącami dwóch największych wydarzeń w branży komunikacji marketingowej (Gali Agencji Reklamowych i Domów Mediowych oraz konkursu „Golden Arrow").

Publikacja: 11.07.2017 21:26

Rynek pracownika nie dotarł do komunikacji marketingowej

Foto: materiały prasowe

Są to niewątpliwie doskonałe okazje, aby środowisko mogło się spotkać w jednym miejscu i porozmawiać nie tylko na temat swoich osiągnięć i sukcesów, ale również przyszłości branży. Pomimo zwyżek zatrudnienia w agencjach reklamowych odnoszę wrażenie, że od czasu ostatniego kryzysu nie mogą się one podnieść z kolan, zaś rynek serwuje im co chwilę nowe wyzwania, z którymi nie potrafią sobie poradzić. Domy mediowe oraz agencje interaktywne mają się dobrze i w zasadzie większe problemy ich nie dotyczą.

Pozostało jeszcze 80% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Praca
Sportowe wakacje zapracowanych Polaków
Praca
Na sen poświęcamy więcej czasu niż na pracę zawodową? Nowe dane GUS
Praca
Wojna handlowa Donalda Trumpa hamuje wzrost zatrudnienia na świecie
Praca
Grupa Pracuj chce podwoić przychody w ciągu pięciu lat
Praca
Polskim firmom nie będzie łatwo odkrywać płacowe karty
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama