Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 11.07.2017 21:26 Publikacja: 11.07.2017 21:26
Foto: materiały prasowe
Są to niewątpliwie doskonałe okazje, aby środowisko mogło się spotkać w jednym miejscu i porozmawiać nie tylko na temat swoich osiągnięć i sukcesów, ale również przyszłości branży. Pomimo zwyżek zatrudnienia w agencjach reklamowych odnoszę wrażenie, że od czasu ostatniego kryzysu nie mogą się one podnieść z kolan, zaś rynek serwuje im co chwilę nowe wyzwania, z którymi nie potrafią sobie poradzić. Domy mediowe oraz agencje interaktywne mają się dobrze i w zasadzie większe problemy ich nie dotyczą.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Początek wakacji to start intensywnego sezonu urlopowego polskich pracowników, którzy latem najczęściej decydują...
Kobiety częściej niż mężczyźni pracują blisko domu. Nie dojeżdża lub ma do pokonania mniej niż 5 km prawie połow...
Napięcia geopolityczne i zaburzenia w globalnej wymianie handlowej ograniczą w tym roku tempo wzrostu zatrudnien...
Krajowy lider rekrutacji online celuje w 1,4 mld zł przychodów w 2030 roku i to rosnąc organicznie. Tempo wzrost...
Większym wyzwaniem niż podawanie widełek wynagrodzenia w ofertach pracy będzie obowiązek ujawniania pracownikom...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas