Rynek pracownika nie dotarł do komunikacji marketingowej

Maj i czerwiec są miesiącami dwóch największych wydarzeń w branży komunikacji marketingowej (Gali Agencji Reklamowych i Domów Mediowych oraz konkursu „Golden Arrow").

Publikacja: 11.07.2017 21:26

Rynek pracownika nie dotarł do komunikacji marketingowej

Foto: materiały prasowe

Są to niewątpliwie doskonałe okazje, aby środowisko mogło się spotkać w jednym miejscu i porozmawiać nie tylko na temat swoich osiągnięć i sukcesów, ale również przyszłości branży. Pomimo zwyżek zatrudnienia w agencjach reklamowych odnoszę wrażenie, że od czasu ostatniego kryzysu nie mogą się one podnieść z kolan, zaś rynek serwuje im co chwilę nowe wyzwania, z którymi nie potrafią sobie poradzić. Domy mediowe oraz agencje interaktywne mają się dobrze i w zasadzie większe problemy ich nie dotyczą.

Pozostało 80% artykułu
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Praca
Firmowy Mikołaj częściej zaprosi pracowników na świąteczną imprezę
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Praca
AI ułatwi pracę menedżera i przyspieszy karierę juniora
Praca
Przybywa doświadczonych specjalistów wśród freelancerów
Praca
Europejski kraj podnosi wiek emerytalny. Zmiany już od 1 stycznia 2025
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Praca
Kobieta pracująca żadnej pracy się nie boi!