Reklama

Algorytm Facebooka pokazał marsz 4 czerwca wszystkim

Sukces odnieśli w mediach społecznościowych organizatorzy Marszu Wolności. To za mało, by dotrzeć do wyborców PiS.

Publikacja: 05.06.2023 21:36

Algorytm Facebooka pokazał marsz 4 czerwca wszystkim

Foto: AFP

– Z danych analizowanych przez nas wynika, że Marsz Wolności z 4 czerwca (w internecie funkcjonujący jako #Marsz4czerwca – red.) był wydarzeniem o charakterze społeczno-politycznym o największym zasięgu w mediach społecznościowych w Polsce w ostatniej dekadzie – mówi Michał Fedorowicz z Instytutu Badań Internetu i Mediów Społecznościowych (IBIMS).

Zakres analizowanych i przetwarzanych danych ilościowych przez IBIMS obejmuje kanały czterech największych platform społecznościowych: YouTube’a, Facebooka, Instagrama, TikToka oraz Twittera.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Policja
Nietykalna sierżant „Doris”. Drugie życie tajnej policjantki
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Polityka
Spięcie między szefem MSZ Węgier a Radosławem Sikorskim. Poszło o decyzję polskiego sądu
Polityka
Dr Jacek Kucharczyk o zniknięciu PO: To jest dokończenie
Polityka
Andrzej Poczobut laureatem Nagrody im. Sacharowa
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Polityka
Finał sprawy Karola Nawrockiego i kawalerki Jerzego Ż. Zmiana w księdze wieczystej
Materiał Promocyjny
Nowy Ursus to wyjątkowy projekt mieszkaniowy w historii Ronsona
Reklama
Reklama