Kampanie informacyjne rządu warte miliony. Opozycja łączy je z nadchodzącymi wyborami

KPRM uruchomiła trzy duże przetargi na promocję w mediach i przekonuje, że nadchodzące wybory to tylko zbieg okoliczności.

Publikacja: 28.02.2023 03:00

Centrum Informacyjne Rządu odpowiada, że KPRM realizuje działania informacyjno-promocyjne. „W przesz

Centrum Informacyjne Rządu odpowiada, że KPRM realizuje działania informacyjno-promocyjne. „W przeszłości były to działania dotyczące przeciwdziałania pandemii koronawirusa, działania informacyjne dotyczące szczepionek przeciwko Covid-19” - wyjaśnia.

Foto: PAP/Radek Pietruszka

2,95 mln zł brutto – taki jest łączny koszty trzech przetargów, które prowadzi obecnie Kancelaria Premiera. Szuka wykonawców kampanii informacyjnych, dotyczących programów rządowych, w internecie, a w szczególności w mediach społecznościowych, w prasie i na billboardach.

Przetargi mają charakter ramowy, co oznacza, że KPRM nie musi wykorzystać całych kwot i może elastycznie reagować na bieżące potrzeby. Np. opis przedmiotu zamówienia, dotyczącego prasy, obejmuje blisko 200 tytułów. Z kolei przetarg o działaniach w internecie oprócz najbardziej znanych mediów społecznościowych, wymienia też takie portale, jak Pinterest lub Twitch. Co najważniejsze, już w trakcie trwania zamówienia KPRM będzie mogła zdecydować, jakie konkretnie kampanie chce realizować.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Polityka
Doradca Andrzeja Dudy pojawił się na wiecu Sławomira Mentzena
Polityka
Nawrocki u Trumpa. Czy to zmieni kampanię prezydencką?
Polityka
Machcewicz o Nawrockim: Człowiek niezwykle brutalny, mam nadzieję, że nie wygra
Polityka
Karol Nawrocki spotkał się w Gabinecie Owalnym z Donaldem Trumpem
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Polityka
Kandydat na prezydenta Marek Woch: Polska powinna mieć broń jądrową
Materiał Partnera
Polska ma ogromny potencjał jeśli chodzi o samochody elektryczne