Reklama

Trzaskowski: TVP jak Russia Today. Polacy zasługują na lepszą telewizję publiczną

Prezydent Warszawy Rafał Trzaskowski wyraził swoją opinię na temat przeznaczenia 2,7 mld złotych wartości papierów wartościowych dla jednostek publicznej radiofonii i telewizji. - Widzimy, że władza chce niemal 3 miliardy złotych przekazać na propagandę. I dlaczego? Dlatego, że zbliżają się wybory, więc trzeba zrobić wszystko, żeby one nie były równe - zaznaczył.

Publikacja: 16.12.2022 10:48

Rafał Trzaskowski, prezydent Warszawy

Rafał Trzaskowski, prezydent Warszawy

Foto: Fotorzepa, Jakub Czermiński

adm

Po kilkugodzinnej dyskusji i ponownym odesłaniu projektu do komisji finansów publicznych Sejm przegłosował ustawę budżetową na 2023 rok. Za przyjęciem ustawy głosowało 232 posłów, przeciw było 219. Plan rządu na 2023 rok zakłada dochody państwa w wysokości 604,7 mld zł, a wydatki na poziomie 672,7 mld zł – deficyt wyniesie więc około 68 mld zł. Jedną z najczęściej podnoszonych w Sejmie kwestii było przeznaczenie 2,7 mld złotych wartości papierów wartościowych dla jednostek publicznej radiofonii i telewizji. Pieniądze mają zostać wypłacone w ramach "rekompensaty z tytułu utraconych w roku 2023 wpływów z opłat abonamentowych”.

Pozostało jeszcze 82% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Policja
Nietykalna sierżant „Doris”. Drugie życie tajnej policjantki
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Polityka
Sondaż: Zapytaliśmy Polaków, na którą partię na pewno nie zagłosują w wyborach
Polityka
Sondaż. Zmiana na stanowisku premiera? Najbardziej przeciwni sympatycy PiS
Polityka
Sondaż: Czy Zbigniew Ziobro powinien trafić do aresztu? Znamy zdanie Polaków
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
rozmowa
Prof. Wojciech Rafałowski: PiS jest dziś radykalny, bo chce wyeliminować Grzegorza Brauna
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama