Walczyć albo wziąć nogi za pas

„Gonitwa cieni” to nie tyle książka, co emocjonująca gra paragrafowa. Zaprasza graczy do mrocznego królestwa Arkendale.

Publikacja: 11.11.2022 17:00

Walczyć albo wziąć nogi za pas

Źle się tam dzieje. W przygranicznych miasteczkach ludzie znikają z domów i nigdy nie wracają. Po opustoszałych ulicach krążą dziwne postacie w kapturach. Kim są i czego chcą? Dlaczego spokojne dotychczas państewko nagle znalazło się w niebezpieczeństwie? Czy można je uratować? Tego wszystkiego musi dowiedzieć się gracz, gdy sięgnie po „Gonitwę cieni”.

Choć pozycja ta wygląda jak zwykła książka, do lektury trzeba się przygotować. Zaostrzyć ołówek, kupić gumkę i dwie kostki, zanotować wyjściowy poziom punktów życia (12) oraz cztery podstawowe umiejętności (kondycja, szósty zmysł, wytrzymałość i zręczność). Potem już można przeczytać kilka pierwszych akapitów i podjąć decyzję, za którym wątkiem podążyć.

Ten artykuł przeczytasz z aktywną subskrypcją rp.pl

Teraz 4 zł za tydzień dostępu do rp.pl!

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Plus Minus
„Ostatnia przysługa”: Kobieta w desperacji
Plus Minus
„Wieczne państwo. Opowieść o Kazachstanie": Władza tłumaczyć się nie musi
Plus Minus
"Nobody Wants to Die”: Retrokryminał z przyszłości
Plus Minus
Krzysztof Janik: Państwo musi czasem o siebie zadbać
Materiał Promocyjny
Mity i fakty – Samochody elektryczne nie są ekologiczne
Plus Minus
Z rodzinnych sag tylko Soprano