Walczyć albo wziąć nogi za pas

„Gonitwa cieni” to nie tyle książka, co emocjonująca gra paragrafowa. Zaprasza graczy do mrocznego królestwa Arkendale.

Publikacja: 11.11.2022 17:00

Walczyć albo wziąć nogi za pas

Źle się tam dzieje. W przygranicznych miasteczkach ludzie znikają z domów i nigdy nie wracają. Po opustoszałych ulicach krążą dziwne postacie w kapturach. Kim są i czego chcą? Dlaczego spokojne dotychczas państewko nagle znalazło się w niebezpieczeństwie? Czy można je uratować? Tego wszystkiego musi dowiedzieć się gracz, gdy sięgnie po „Gonitwę cieni”.

Choć pozycja ta wygląda jak zwykła książka, do lektury trzeba się przygotować. Zaostrzyć ołówek, kupić gumkę i dwie kostki, zanotować wyjściowy poziom punktów życia (12) oraz cztery podstawowe umiejętności (kondycja, szósty zmysł, wytrzymałość i zręczność). Potem już można przeczytać kilka pierwszych akapitów i podjąć decyzję, za którym wątkiem podążyć.

Ten artykuł przeczytasz z aktywną subskrypcją rp.pl.

Wybierz ofertę dla Ciebie.

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Czytaj artykuły z Rzeczpospolitej i wydanie magazynowe Plus Minus.

Subskrybuj Zaloguj się
29,90 zł miesięcznie
Tylko 19,90 zł miesięcznie
Plus Minus
Mariusz Cieślik: Niemcy przegrywają na Euro
Materiał Promocyjny
Naszą siłą jest różnorodność
Plus Minus
Właściwie dlaczego nie przyjść w bluzie do biura
Plus Minus
Krystian Lupa o powrocie do „Czarodziejskiej góry”: Zachorowałem na Tomasza Manna
Plus Minus
Manuel Valls: Największy błąd Macrona
Plus Minus
Ech, nie mam dziś wibracji na pracę
Materiał Promocyjny
Sztuczna inteligencja może być wykorzystywana w każdej branży