Reklama
Rozwiń

Prawda w reklamie

W jednej z komedii BBC znany szkocki aktor Richard Wilson gra starszego wiekiem szaleńca, który wierzy reklamom.

Publikacja: 29.12.2007 02:59

Wszystkim reklamom wierzy, nawet tym najgłupszym, co na początku wzbudza ironiczne uwagi sąsiadów i rodziny, następnie współczucie, a po jakimś czasie, gdy sprawy przybierają dramatyczny obrót – powszechną panikę. Starszy pan przepuszcza oszczędności na kremy, które mają go odmłodzić, sprzedaje dilerowi samochód za bezcen i załamuje się psychicznie, gdy po wizycie w agencji matrymonialnej zamiast znaleźć miłość swojego życia, trafia na grubą nudną babę z długami. Rodzina postanawia szybko działać i zamyka go w prywatnym szpitalu psychiatrycznym – oczywiście takim, który w produkowanych przez siebie ulotkach reklamowych gwarantuje szybki i w pełni skuteczny powrót do zdrowia.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Plus Minus
Chaos we Francji rozleje się na Europę
Plus Minus
Podcast „Posłuchaj Plus Minus”: Przereklamowany internet
Plus Minus
Gość „Plusa Minusa” poleca. Joanna Opiat-Bojarska: Od razu wiedziałam, kto jest zabójcą
Plus Minus
„28 lat później”: Memento mori nakręcone telefonem
Plus Minus
„Sama w Tokio”: Znaleźć samą siebie