Chętnie kupujemy towary w sieci z Chin

Serwisy azjatyckie z AliExpress na czele podbijają nie tylko Polskę, ale zyskują w całej Europie. Magnesem dla klientów są rekordowo niskie ceny, ale też produkty niedostępne gdzie indziej.

Aktualizacja: 09.07.2018 07:36 Publikacja: 08.07.2018 21:00

Chętnie kupujemy towary w sieci z Chin

Foto: Bloomberg

W zależności od miesiąca chiński serwis zakupowy AliExpress ma w Polsce 3–4 mln użytkowników, co przekłada się na miliony transakcji. Głównie drobnych, ponieważ spośród ponad 100 mln produktów w ofercie, dominują produkty tanie, nieznanych w kraju marek. Jednak to dla kupujących wystarczy, a odkąd Chińczycy wprowadzili programy ochrony kupujących i zaoferowali najpopularniejsze w Polsce metody płatności, czyli szybkie e-przelewy od Przelewy24 czy PayU, popularność serwisu jeszcze szybciej rośnie.

Pozostało jeszcze 91% artykułu

Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Handel
Napięcie między USA a Chinami znów rośnie. Donald Trump w mocnych słowach o Xi Jinpingu
Materiał Promocyjny
Mieszkania na wynajem. Inwestowanie w nieruchomości dla wytrawnych
Handel
Aż 80 proc. Polaków nadal chce ograniczać wydatki
Handel
Polacy wydają coraz mniej na dzieci, za to więcej na zwierzęta
Handel
Niemieccy giganci handlowi planują fuzję po 60 latach podziału
Handel
Haribo ostrzega i wycofuje żelki „Happy Cola”. Konopie w słodyczach