Reklama
Rozwiń
Reklama

Jan Skoumal: Jak ministerstwo zrobiło z ławników paprotki

Skoro "akcja paprotka" ma ocieplać wizerunek ławnika, to w ramach dbania o wizerunek adwokatów i radców prawnych proponuję "akcję papuga". Efekt będzie równie powalający.

Publikacja: 24.06.2024 14:18

"Akcja paprotka" w Sądzie Okręgowym w Ostrołęce.

"Akcja paprotka" w Sądzie Okręgowym w Ostrołęce.

Foto: Sąd Okręgowy w Ostrołęce

Ale zaraz, jak to „ministerstwo zrobiło z ławników paprotki”? Ano tak. Zarządzona przez ministra Bodnara akcja, mająca za zadanie odczarować wizerunek ławników — jako tych, co nic nie robią, niczym stojące w kącie doniczkowe kwiatki — paradoksalnie doprowadzić może do upowszechnienia wizerunku ławnika jako nikomu niepotrzebnej paprotki. Bo zadajmy sobie podstawowe pytanie: kto, zanim ruszyła kampania ministerstwa sprawiedliwości, wiedział, że ławników nazywa się złośliwie właśnie paprotkami?

Pozostało jeszcze 82% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Opinie Prawne
Robert Gwiazdowski: Podatnik ma prawo nie wiedzieć, urzędnik wiedzieć musi
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Opinie Prawne
Andrzej Skowron: Kogo można oskarżyć o udział w zorganizowanej grupie przestępczej?
Opinie Prawne
Małgorzata Śledziewska: Local content to nie chwilowa moda
Opinie Prawne
Paweł Rochowicz: Ray Charles też potrzebował asystenta
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Opinie Prawne
Julian Pawlak: Ustawa cukrowa ponownie zagraża polskiej branży przetwórczej i sadowniczej
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama