Reklama

Mariusz Cieślik: Do czego służy pisarz

Blanka Lipińska i Szczepan Twardoch to zupełnie różne przypadki. A jednak spece od mediów i marketingu postawili na nich.

Publikacja: 12.03.2020 21:00

Szczepan Twardoch

Szczepan Twardoch

Foto: Fotorzepa/ Tomasz Jodłowski

Nie ma innych tematów niż koronawirus, a pisarze na razie nie chorują. Dlatego prawie niezauważone przechodzą wydarzenia z ich udziałem. A szkoda, bo to jednak nowa jakość w polskim show-biznesie.

Do tej pory w Polsce pisarze byli używani w roli autorytetów, ewentualnie służyli jako armie zaciężne w wojnie politycznej. Wiele lat temu się zdarzyło, że Katarzyna Grochola wystąpiła w „Tańcu z gwiazdami”. Tymczasem w ostatnich dniach Blanka Lipińska, autorka polskiego Greya, zaczęła prowadzić w telewizji reality show z zawodnikami KSW („Tylko jeden” w Polsacie), a Szczepan Twardoch został twarzą odzieżowej marki Bytom. I robiąc zakupy w galeriach handlowych, natykamy się na jego wystylizowane zdjęcia w eleganckim garniturze (i z równie eleganckim wąsem). Swoją drogą autor „Króla” już chyba na stałe zagościł w reklamie. Znam nawet takich, co nigdy nie czytali jego książki, ale kojarzą go z mercedesem i jednym z banków.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Opinie polityczno - społeczne
Marek Konopczyński: W czyim interesie jest nowa ustawa o zawodzie psychoterapeuty?
Opinie polityczno - społeczne
Marek A. Cichocki: Wszystkie książki historyczne, których nie przeczytał Donald Trump
Opinie polityczno - społeczne
Jędrzej Bielecki: Ukraina jeszcze daleko od pokoju. Co właściwie ustalono w Białym Domu?
Opinie polityczno - społeczne
Dagmara Jaszewska: Maks Korż i fenomen ruskiego hip-hopu, czyli rock and roll dzieje się dziś na Wschodzie
Opinie polityczno - społeczne
Estera Flieger: Polacy wychodzili sobie defiladę w Święto Wojska Polskiego. Nieprawdą jest, że czci się wyłącznie porażki
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama