Reklama
Rozwiń

Mariusz Cieślik: Do czego służy pisarz

Blanka Lipińska i Szczepan Twardoch to zupełnie różne przypadki. A jednak spece od mediów i marketingu postawili na nich.

Publikacja: 12.03.2020 21:00

Szczepan Twardoch

Szczepan Twardoch

Foto: Fotorzepa/ Tomasz Jodłowski

Nie ma innych tematów niż koronawirus, a pisarze na razie nie chorują. Dlatego prawie niezauważone przechodzą wydarzenia z ich udziałem. A szkoda, bo to jednak nowa jakość w polskim show-biznesie.

Do tej pory w Polsce pisarze byli używani w roli autorytetów, ewentualnie służyli jako armie zaciężne w wojnie politycznej. Wiele lat temu się zdarzyło, że Katarzyna Grochola wystąpiła w „Tańcu z gwiazdami”. Tymczasem w ostatnich dniach Blanka Lipińska, autorka polskiego Greya, zaczęła prowadzić w telewizji reality show z zawodnikami KSW („Tylko jeden” w Polsacie), a Szczepan Twardoch został twarzą odzieżowej marki Bytom. I robiąc zakupy w galeriach handlowych, natykamy się na jego wystylizowane zdjęcia w eleganckim garniturze (i z równie eleganckim wąsem). Swoją drogą autor „Króla” już chyba na stałe zagościł w reklamie. Znam nawet takich, co nigdy nie czytali jego książki, ale kojarzą go z mercedesem i jednym z banków.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

felietony
Wolfgang Münchau pokazuje coraz większy problem liberałów
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Opinie polityczno - społeczne
Marek Kutarba: Polska wyciąga właściwe wnioski z rosyjsko-ukraińskiej wojny dronowej
Opinie polityczno - społeczne
Mateusz Morawiecki: Powrót niemieckiej siły
Opinie polityczno - społeczne
Estera Flieger: Jak łatwo w Polsce wykreować nieistniejące problemy. Realne pozostają bez rozwiązań
Opinie polityczno - społeczne
Tomasz Krzyżak: Zakaz sprzedaży alkoholu na stacjach paliw ma sens