Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 11.10.2018 19:51 Publikacja: 11.10.2018 21:00
Foto: 123RF
Posiłkuje się przy tym raportem, który ma udowodnić, że jest dobrze i będzie jeszcze lepiej. Powstał on na podstawie danych GUS pokazujących, że sprzedaż detaliczna rośnie. Owszem, ale trzeba dodać, że badana jest ona na podstawie danych od firm z co najmniej dziesięcioma pracownikami. Tymczasem w polskim handlu, wciąż mocno rozdrobnionym, ok. 40 proc. rynku należy wciąż do małych, tradycyjnych sklepów.
Nie trzeba było być geniuszem, żeby przewidzieć, że duże sieci łatwo nie odpuszczą i będą próbowały zakaz niedzielny odbić sobie w inne dni. Zorganizowały takie promocje, że w piątek czy sobotę robienie w nich zakupów przypomina lata PRL, gdy do sklepów przed świętami rzucano pomarańcze. Dlatego małe sklepy, które w niedzielę faktycznie klientów mają więcej, w inne dni z kolei mocno tracą i w efekcie ich problemy jeszcze się pogłębiają.
Od początku czerwca ceny ropy naftowej wzrosły o ponad 20 proc. Jak zwykle rynek ropy reaguje na sytuację polity...
W inwestowaniu w OZE brakuje strategii, planu i koordynacji. W efekcie marnotrawimy nie tylko inwestycje, ale i...
Polskie firmy są w ścisłej czołówce światowej najrzetelniejszych, najbardziej terminowych płatników faktur za to...
Unia Europejska zabiega o przestrzeń wolnego handlu w świecie nieprzyjaznej geopolityki i egoizmów narodowych.
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Wiele rzeczy stanęło w Polsce w miejscu. I same z siebie nie chcą zdecydowanie ruszyć do przodu, czekając na lep...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas