Reklama
Rozwiń

Subtelne symptomy ożywienia

Menedżera rozwoju marki, specjalistę od marketingu internetowego – w serwisach z ogłoszeniami o pracę przybywa ofert dla osób, które wiedzą, jak zaspokajać potrzeby klientów, osiągając równocześnie zysk dla firmy.

Publikacja: 06.04.2015 22:00

Subtelne symptomy ożywienia

Foto: Waldemar Kompała

W ciągu pierwszych trzech miesięcy roku takich ofert było aż o jedną czwartą więcej niż przed rokiem.

Po fali zapowiedzi zwolnień w bankach i firmach telekomunikacyjnych to oznaka zmian na rynku pracy, która może zwiastować ożywienie. Marketing bowiem to branża, która jest bardzo podatna na cykle koniunkturalne. Gdy gospodarka się schładza, a popyt na produkty i usługi spada, to właśnie wydatki na marketing i reklamę są w pierwszej kolejności ograniczane przez firmy szukające oszczędności. Gdy koniunktura wraca, wraca też zainteresowanie specjalistami od marketingu.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Opinie Ekonomiczne
Bogusław Chrabota: Upały dołują światowe PKB
Opinie Ekonomiczne
Michał Hetmański, Kamil Laskowski: Hutnictwo to wyjątek od piastowskiej doktryny Tuska
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Obniżka podatków to miraż. Należałoby je podnieść – na obronę
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Wiadomość o śmierci Zachodu nieco przesadzona
Opinie Ekonomiczne
Marian Gorynia: Dlaczego organizujemy Kongres Ekonomistów Polskich?