Reklama
Rozwiń
Reklama

Subtelne symptomy ożywienia

Menedżera rozwoju marki, specjalistę od marketingu internetowego – w serwisach z ogłoszeniami o pracę przybywa ofert dla osób, które wiedzą, jak zaspokajać potrzeby klientów, osiągając równocześnie zysk dla firmy.

Publikacja: 06.04.2015 22:00

Subtelne symptomy ożywienia

Foto: Waldemar Kompała

W ciągu pierwszych trzech miesięcy roku takich ofert było aż o jedną czwartą więcej niż przed rokiem.

Po fali zapowiedzi zwolnień w bankach i firmach telekomunikacyjnych to oznaka zmian na rynku pracy, która może zwiastować ożywienie. Marketing bowiem to branża, która jest bardzo podatna na cykle koniunkturalne. Gdy gospodarka się schładza, a popyt na produkty i usługi spada, to właśnie wydatki na marketing i reklamę są w pierwszej kolejności ograniczane przez firmy szukające oszczędności. Gdy koniunktura wraca, wraca też zainteresowanie specjalistami od marketingu.

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Jesteśmy mistrzami świata. W prokrastynacji
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Opinie Ekonomiczne
Bogusław Chrabota: Dlaczego chińskie auta zwyciężają?
Opinie Ekonomiczne
Katarzyna Kucharczyk: Przepisy widmo, ale ryzyko realne
Opinie Ekonomiczne
Małgorzata Zaleska: NBP – kierunki zmian
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Śpiący gigant, który się nie budzi
Reklama
Reklama