Reklama
Rozwiń
Reklama

Walczyć? Lepiej kupić rywala

Producenci papierosów długo się starali na wszelkie sposoby walczyć z ich elektronicznymi rywalami.

Publikacja: 22.09.2015 22:00

Piotr Mazurkiewicz

Piotr Mazurkiewicz

Foto: Fotorzepa, Ryszard Waniek

Gdy się okazało, że nowy segment rynku rośnie błyskawicznie, w przeciwieństwie do kurczącego się popytu na tradycyjne papierosy, doszło do małego zawieszenia broni.

Jego efektem jest rozwijanie przez koncerny tytoniowe dystrybucji elektronicznych papierosów, a także przejęcia już działających w e-branży firm. Na pozór wygląda to na podcinanie przez koncerny gałęzi, na której siedzą, ale przecież nowe trendy rynkowe zmusiły już wiele potęg w innych branżach do rewizji strategii.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Cezary Szymanek: Omnibus i ambasador. Kto naprawdę boi się wolnego rynku
Opinie Ekonomiczne
Katarzyna Kucharczyk: Niewidzialne kobiety. O równość szans będziemy walczyć jeszcze 100 lat
Opinie Ekonomiczne
Prezes FOR: Panie Prezydencie, niech Pan dotrzyma słowa!
Opinie Ekonomiczne
Andrzej Sławiński: Europejska innowacyjność potrzebuje Europy
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Opinie Ekonomiczne
Lis w kurniku: chińska ekspansja wymusza wyprzedaże i cięcia cen aut
Opinie Ekonomiczne
USA kontra Chiny: półprzewodniki jako pole bitwy?
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama