Reklama

Walczyć? Lepiej kupić rywala

Producenci papierosów długo się starali na wszelkie sposoby walczyć z ich elektronicznymi rywalami.

Publikacja: 22.09.2015 22:00

Piotr Mazurkiewicz

Piotr Mazurkiewicz

Foto: Fotorzepa, Ryszard Waniek

Gdy się okazało, że nowy segment rynku rośnie błyskawicznie, w przeciwieństwie do kurczącego się popytu na tradycyjne papierosy, doszło do małego zawieszenia broni.

Jego efektem jest rozwijanie przez koncerny tytoniowe dystrybucji elektronicznych papierosów, a także przejęcia już działających w e-branży firm. Na pozór wygląda to na podcinanie przez koncerny gałęzi, na której siedzą, ale przecież nowe trendy rynkowe zmusiły już wiele potęg w innych branżach do rewizji strategii.

RP.PL i The New York Times

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Przemysław Tychmanowicz: W poszukiwaniu inwestycyjnego złotego Graala
Opinie Ekonomiczne
Cezary Szymanek: Państwo na zakupach. Dlaczego Krajowa Grupa Spożywcza nie powinna przejmować Carrefoura
Opinie Ekonomiczne
Prof. Polowczyk: Polska miała dużo szczęścia od 1990 roku
Opinie Ekonomiczne
Maciej Miłosz:: Kupujemy okręty, czyli gospodarka, głupcze!
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Opinie Ekonomiczne
Eksperci: Nie wysokość, ale jakość. Dlaczego polskie podatki szkodzą gospodarce?
Materiał Promocyjny
Nowa era budownictwa: roboty w służbie ludzi i środowiska
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama