Aleksandra Ptak-Iglewska: Producent alkotubek na cenzurowanym. A co ze sklepami, które dały je na półki?

Coraz więcej wskazuje na to, że producent tzw. alkotubek spółka OLV częściowo uniknie kary, bo błyskawicznie wycofała towar z rynku. A co z dwiema sieciami handlowymi, które uznały alkotubki za świetny pomysł i wstawiły je na półki?

Publikacja: 02.10.2024 18:31

Aleksandra Ptak-Iglewska: Producent alkotubek na cenzurowanym. A co ze sklepami, które dały je na półki?

Foto: AdobeStock

Trzeba zadać pytanie: skoro alkotubki, mające radosne opakowania niczym produkty dla dzieci, budzą przerażenie rodziców oraz oburzenie ekspertów od zwalczania alkoholizmu – dlaczego sklepy w ogóle zdecydowały się te tubki sprzedawać? Nieoficjalnie już wiemy, kto je wystawił na półki, czekamy na potwierdzenie. Ale już dziś możemy zapytać: gdzie jest ta etyka biznesu, o której działy marketingu firm tak chętnie opowiadają? Gdzie jest społeczna odpowiedzialność wielkich sieci handlowych, skoro chęć zysku przesłania im tak ogromnie ważne dobro jak ochrona dzieci przed uzależnieniami?

Pozostało jeszcze 82% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Ropa, dolary i krew
Opinie Ekonomiczne
Bogusław Chrabota: Przesadzamy z OZE?
Opinie Ekonomiczne
Wysoka moralność polskich firm. Chciejstwo czy rzeczywistość?
Opinie Ekonomiczne
Handlowy wymiar suwerenności strategicznej Unii Europejskiej
Materiał Promocyjny
Firmy, które zmieniły polską branżę budowlaną. 35 lat VELUX Polska
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Czekanie na zmianę pogody