Aktualizacja: 02.04.2025 02:51 Publikacja: 02.10.2024 18:31
Foto: AdobeStock
Trzeba zadać pytanie: skoro alkotubki, mające radosne opakowania niczym produkty dla dzieci, budzą przerażenie rodziców oraz oburzenie ekspertów od zwalczania alkoholizmu – dlaczego sklepy w ogóle zdecydowały się te tubki sprzedawać? Nieoficjalnie już wiemy, kto je wystawił na półki, czekamy na potwierdzenie. Ale już dziś możemy zapytać: gdzie jest ta etyka biznesu, o której działy marketingu firm tak chętnie opowiadają? Gdzie jest społeczna odpowiedzialność wielkich sieci handlowych, skoro chęć zysku przesłania im tak ogromnie ważne dobro jak ochrona dzieci przed uzależnieniami?
Europejska branża lotnicza apeluje do Komisji Europejskiej o pilne wdrożenie kompleksowej strategii, która zinte...
Szybciej, prościej, bardziej dynamicznie – tego dziś oczekują klienci od branży leasingowej. Chodzi o błyskawiczne decyzje, minimalne formalności i pełną integrację usług finansowych.
Gdy przed laty ówczesny polski rząd zainicjował nuklearny projekt, wiadomo było, że czeka nas nie lada łamigłówk...
Reformowanie dialogu społecznego bez udziału wszystkich zainteresowanych stron stoi w sprzeczności z jego ideą i...
Wysokie cła na zagraniczne auta w Stanach Zjednoczonych spowodują wzrost ceny lokalnej produkcji motoryzacyjnej....
Transformacja energetyczna. Inwestowanie i operowanie infrastrukturą energetyczną. Strategiczne, ekonomiczne, technologiczne i środowiskowe aspekty transformacji energetycznej w wymiarze lokalnym
Niemcy zmieniły konstytucję, znosząc limity deficytu, które utrudniały finansowanie wydatków na obronę i na inwe...
W salonach dealerskich sieci Suzuki w całej Polsce ruszyły pokazy premierowych motocykli Suzuki DR-Z4S i DR-Z4SM. Nowe maszyny będzie można zobaczyć w miastach praktycznie w całej Polsce.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas