Czasy, gdy w sieci nie wystarczy już po prostu być

Ci, którzy przed kilkoma laty nie wierzyli w sukces sprzedaży mebli w internecie, chyba sami nigdy ich nie kupowali.

Aktualizacja: 06.03.2017 21:07 Publikacja: 06.03.2017 20:04

Anita Błaszczak

Anita Błaszczak

Foto: Fotorzepa, Waldemar Kompała

Opiszę więc z grubsza, na czym to polega. Jedziemy do centrum meblowego, które zwykle jest gdzieś na obrzeżach miasta. To oznacza wyprawę na co najmniej pół dnia. Na miejscu, przepychając się wśród tłumu podobnych nam desperatów, wybieramy pasujący mebel. Gdy już chcemy płacić, okazuje się, że owszem, zapłacić możemy od razu, ale i tak wybrany mebel będzie można odebrać za tydzień–dwa, a niekiedy jeszcze później.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Opinie Ekonomiczne
Maciej Miłosz: Z pustego i generał nie naleje
Opinie Ekonomiczne
Polscy emeryci wracają do pracy
Opinie Ekonomiczne
Żeby się chciało pracować, tak jak się nie chce
Opinie Ekonomiczne
Paweł Rożyński: Jak przekuć polskie innowacje na pieniądze
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Opinie Ekonomiczne
Dlaczego warto pomagać innym, czyli czego zabrakło w exposé ministra Sikorskiego
Materiał Partnera
Polska ma ogromny potencjał jeśli chodzi o samochody elektryczne