Reklama
Rozwiń
Reklama

Czasy, gdy w sieci nie wystarczy już po prostu być

Ci, którzy przed kilkoma laty nie wierzyli w sukces sprzedaży mebli w internecie, chyba sami nigdy ich nie kupowali.

Aktualizacja: 06.03.2017 21:07 Publikacja: 06.03.2017 20:04

Anita Błaszczak

Anita Błaszczak

Foto: Fotorzepa, Waldemar Kompała

Opiszę więc z grubsza, na czym to polega. Jedziemy do centrum meblowego, które zwykle jest gdzieś na obrzeżach miasta. To oznacza wyprawę na co najmniej pół dnia. Na miejscu, przepychając się wśród tłumu podobnych nam desperatów, wybieramy pasujący mebel. Gdy już chcemy płacić, okazuje się, że owszem, zapłacić możemy od razu, ale i tak wybrany mebel będzie można odebrać za tydzień–dwa, a niekiedy jeszcze później.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Prezes FOR: Panie Prezydencie, niech Pan dotrzyma słowa!
Opinie Ekonomiczne
Andrzej Sławiński: Europejska innowacyjność potrzebuje Europy
Opinie Ekonomiczne
Lis w kurniku: chińska ekspansja wymusza wyprzedaże i cięcia cen aut
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Kilka myśli z okazji Dnia Niepodległości
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Opinie Ekonomiczne
Mikołaj Raczyński: Okno możliwości dla Polski
Materiał Promocyjny
eSIM w podróży: łatwy dostęp do internetu za granicą, bez opłat roamingowych
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama