Po aferze GetBacku, która na dobre wybuchła tej wiosny wydawało się, że już nic gorszego z punktu widzenia rynku kapitałowego, wciąż ważnej części polskiej gospodarki, zadziać się nie może. W pierwszej kolejności pozbawiła rzesze oszczędzających majątków, uszczupliła bilanse banków o niespłacone kredyty, sparaliżowała rynek firmowych obligacji, czy w końcu niemal zmiotła z ziemi największe, krajowe prywatne Towarzystwa Funduszy Inwestycyjnych, podważając zaufanie do instytucji wspólnego inwestowania, w tym państwowych podmiotów (to smuci szczególnie, zwłaszcza w kontekście powodzenia rządowych Pracowniczych Programów Emerytalnych, które w połowie przyszłego roku zaczną już obowiązywać). A jednak.
Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.
Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Warunków przyspieszenia transformacji technologicznej nad Wisłą jest wiele. Potrzebne są inwestycje w pracowników, w tym ich szkolenia, ale też dbałość o zdrowie. Nieodzowne są też ułatwienia natury prawnej i jak zawsze – finansowanie.
My jesteśmy gotowi na wszystkie scenariusze. Wprowadziliśmy wiele nowych modeli samochodów osobowych, w tym SUV-y, crossovery i auta sportowe. Mamy też pojazdy użytkowe dla wszystkich rodzajów działalności – mówi Attila Szabó, prezes i dyrektor zarządzający Ford Polska.