Reklama

Leszek Milczarek, p.o. prezesa MS TFI z Polskiej Grupy Zbrojeniowej: PPK to szansa dla przemysłu

Dzięki pracowniczym planom kapitałowym będziemy mieć łatwiejszą sytuację przy dużych projektach w energetyce, przemyśle stoczniowym czy zbrojeniowym – uważa Leszek Milczarek, p.o. prezesa MS TFI z Polskiej Grupy Zbrojeniowej.

Publikacja: 28.02.2019 00:01

Leszek Milczarek, p.o. prezesa MS TFI z Polskiej Grupy Zbrojeniowej: PPK to szansa dla przemysłu

Foto: materiały prasowe

Jak duże nadzieje wiąże pan z pracowniczymi planami kapitałowymi (PPK)?

Leszek Milczarek: W tej chwili na rynku TFI działają tylko dwa państwowe towarzystwa, poza nami jest jeszcze PFR. Z tym że my mamy również fundusze otwarte, które uruchomiliśmy ponad dwa lata temu właśnie z myślą o projektach emerytalnych. Mam nadzieję, że w przypadku PPK nie będzie tak jak z OFE, kiedy rynek zdominowały podmioty zagraniczne. Za kilka miesięcy będziemy spełniać wszystkie wymagania ustawy o PPK i zaangażujemy się w oferowanie programów dużym spółkom Skarbu Państwa, ale również w projekty związane z emeryturami dla budżetówki. Co ciekawe, możemy się pochwalić też świetnymi wynikami za ubiegły rok w grupie funduszy akcji, gdzie zaleźliśmy się na czele z najmniejszą stratą.

Pozostało jeszcze 85% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Piotr Arak: Jaki będzie kolejny kryzys gospodarczy?
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Opinie Ekonomiczne
Prof. Menkes: Wojna o chipy
Opinie Ekonomiczne
Aleksander Chłopecki: Jak ograniczyć szantaż korporacyjny
Opinie Ekonomiczne
Maciej Miłosz: Jak efektywnie inwestować w zbrojeniówkę
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Opinie Ekonomiczne
Jarosław Dąbrowski: Banki rozwoju w erze innowacji
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama