Reklama

Więcej nie znaczy już lepiej

Minął czas prostej zależności między liczbą przychodzących klientów a obrotami obiektów handlowych – pisze ekspert z Knight Frank.

Publikacja: 24.02.2015 20:00

Agnieszka Mielcarz

Agnieszka Mielcarz

Foto: materiały prasowe

Dostępne na rynku dane wskazują na spadkowy trend odwiedzalności centrów handlowych od 2012 r., z nasileniem tego trendu w ostatnim roku. Każde z narzędzi analizy [handlu – red.] bada jednak inną pulę obiektów i w konsekwencji zbiory te różnią się pod względem wielkości, lokalizacji, typu oraz wieku centrów handlowych.

Idąc krok dalej, nasuwa się pytanie, czy na podstawie dostępnych ogólnych danych możemy powiedzieć, że mamy obecnie także do czynienia ze spadkiem obrotów w sklepach w centrach handlowych? Na pierwszy rzut oka wydaje się on najbardziej prawdopodobną konsekwencją zmniejszonej odwiedzalności centrów.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Piotr Skwirowski: Trudne czasy dla ministra finansów
Opinie Ekonomiczne
Diabelski dylemat: większe zadłużenie, czy wyższe podatki. Populizm w Polsce ma się dobrze
Opinie Ekonomiczne
Katarzyna Kucharczyk: Sztuczna inteligencja jest jak śrubokręt
Opinie Ekonomiczne
Piotr Skwirowski: PiS wiele nie ugra na „aferze KPO”. Nie nadaje się na ośmiorniczki
Opinie Ekonomiczne
Maciej Miłosz: Polska bezbronna przed dronami. To kolejne ostrzeżenie
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama