Aktualizacja: 24.06.2015 21:00 Publikacja: 24.06.2015 21:00
Tomasz Starzyk, Bisnode Polska
Foto: materiały prasowe
Bezpośredni wpływ na to może mieć obowiązek wypłaty płacy minimalnej dla pracujących na terenie Niemiec oraz ryczałtów za noclegi w kabinie. Nie bez znaczenia jest także spadająca wartość przewozów na Wschód.
Początkiem czarnej serii było wprowadzenie rosyjskiego embarga na polskie towary. W rezultacie Polska może w kolejnych miesiącach stracić ponad 20-procentowy udział na rynku europejskich przewozów międzynarodowych. Jak wynika z danych Zrzeszenia Międzynarodowych Przewoźników Drogowych, w sierpniu ub.r. na Wschód towary regularnie woziło ponad 3 tys. polskich firm, które wykorzystywały 30 tys. pojazdów. Przychody z tego tytułu sięgały blisko 700 mln euro rocznie.
Jeśli chcemy budować silną armię, to musimy zwiększyć jej finansowanie. Jeśli tego nie zrobimy, to powinniśmy… z...
W cztery lata liczba pracujących emerytów wzrosła aż o 30 proc. To skutek dobrej koniunktury, ale i korzystnych...
Proponujemy trzy bonusy dla seniorów zachęcające do opóźnienia przejścia na emeryturę. Są one osadzone w systemi...
Mamy świetnych naukowców i doskonałe projekty. Tyle że nie widać ich zbytnio w postaci już gotowych i podbijając...
Warunków przyspieszenia transformacji technologicznej nad Wisłą jest wiele. Potrzebne są inwestycje w pracowników, w tym ich szkolenia, ale też dbałość o zdrowie. Nieodzowne są też ułatwienia natury prawnej i jak zawsze – finansowanie.
Kryzys pomocowy to czas, kiedy Polska ma okazję pokazać swoją wiarygodność, nie opuszczając partnerów nawet wted...
My jesteśmy gotowi na wszystkie scenariusze. Wprowadziliśmy wiele nowych modeli samochodów osobowych, w tym SUV-y, crossovery i auta sportowe. Mamy też pojazdy użytkowe dla wszystkich rodzajów działalności – mówi Attila Szabó, prezes i dyrektor zarządzający Ford Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas