Reklama

4P ważne dla cyfryzacji firm

Klient nadaje kierunek transformacji cyfrowej u operatorów telekomunikacyjnych. Zrozumienie go i określenie sposobu interakcji z nim daje szansę na osiągniecie unikatowej przewagi konkurencyjnej – piszą eksperci.

Publikacja: 03.05.2016 21:00

Konrad Gruda

Konrad Gruda

Foto: materiały prasowe

Klienci oczekują interakcji z operatorami telekomunikacyjnymi poprzez wiele kanałów kontaktu, np. w celu zamówienia nowej usługi poprzez stronę internetową, wyrażenia opinii na portalach społecznościowych czy przez interaktywny czat w celu rozwiązania problemu. Jednocześnie coraz częściej pojawiają się oczekiwania płynnego przejścia z jednego kanału kontaktu do drugiego.

To nie nowe gadżety dla dyrektorów IT

Pozostało jeszcze 95% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Aleksandra Ptak-Iglewska: Biznes celowo gra z kaucjami
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Grawitacji nie ma!
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Zbrojenia? Konkurencja, głupcze
Opinie Ekonomiczne
Henryk Zimakowski: Kiedy LOT odzyska samofinansowanie?
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Opinie Ekonomiczne
Cezary Szymanek: Gospodarka, głupcze. Dwa lata od wyborów z 15 października
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama