Reklama
Rozwiń

4P ważne dla cyfryzacji firm

Klient nadaje kierunek transformacji cyfrowej u operatorów telekomunikacyjnych. Zrozumienie go i określenie sposobu interakcji z nim daje szansę na osiągniecie unikatowej przewagi konkurencyjnej – piszą eksperci.

Publikacja: 03.05.2016 21:00

Konrad Gruda

Konrad Gruda

Foto: materiały prasowe

Klienci oczekują interakcji z operatorami telekomunikacyjnymi poprzez wiele kanałów kontaktu, np. w celu zamówienia nowej usługi poprzez stronę internetową, wyrażenia opinii na portalach społecznościowych czy przez interaktywny czat w celu rozwiązania problemu. Jednocześnie coraz częściej pojawiają się oczekiwania płynnego przejścia z jednego kanału kontaktu do drugiego.

To nie nowe gadżety dla dyrektorów IT

Pozostało jeszcze 95% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Opinie Ekonomiczne
Bogusław Chrabota: Upały dołują światowe PKB
Opinie Ekonomiczne
Michał Hetmański, Kamil Laskowski: Hutnictwo to wyjątek od piastowskiej doktryny Tuska
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Obniżka podatków to miraż. Należałoby je podnieść – na obronę
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Wiadomość o śmierci Zachodu nieco przesadzona
Opinie Ekonomiczne
Marian Gorynia: Dlaczego organizujemy Kongres Ekonomistów Polskich?