Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 23.08.2016 22:17 Publikacja: 23.08.2016 22:07
Foto: Fotorzepa, Waldemar Kompala
Zmęczeni pracą w korporacjach i dysponujący oszczędnościami wybierają to, co wydaje się – przynajmniej na pierwszy rzut oka – skazane na sukces. Duch przedsiębiorczości zasługuje na podziw, zwłaszcza gdy weźmiemy pod uwagę wciąż nadmierną biurokrację czy utrudniony dostęp do finansowania dla mikroprzedsiębiorców.
Niestety, dla wielu początkujących przedsiębiorców działających w handlu czy usługach przygoda z własną firmą kończy się bolesnym upadkiem, a w najlepszym wypadku walką o przetrwanie. Skutki morderczej konkurencji i walki cenowej widać szczególnie wyraźnie w polskim e-handlu. Jak piszemy dziś w „Rzeczpospolitej", bywa, że rozpiętość cen identycznego produktu może w polskich e-sklepach wynosić nawet kilkaset procent. Taka sytuacja jest efektem m.in. zbyt dużej, jak na polskie warunki, liczby sklepów online. Wprawdzie internet to dziś najszybciej rozwijająca się gałąź handlu w Polsce, jednak wciąż nie jest to na tyle duży i dojrzały segment rynku, by zapewnić miejsce wszystkim sprzedającym.
Zwycięstwo kandydata PiS w dłuższym terminie pogłębi impas w inwestycjach firm, bo perspektywa powrotu tej forma...
Dobrze, że wybory prezydenta RP wreszcie się skończyły. Można i trzeba zacząć rozmawiać o poważnych sprawach, ta...
Wynik wyborów prezydenckich okazuje się zbyt wyrównany, by na podstawie ankiety wśród wychodzących z lokali ogła...
Zorganizowała pierwsze w historii ludzkości lądowanie na komecie i leci na Jowisza. Dzisiaj Europejska Agencja K...
Na Wyspie Spichrzów, czyli najgorętszym turystycznie rejonie Gdańska, powstaje nowa inwestycja hotelowa
Rozpętując wojnę celną i prowadząc specyficzną politykę międzynarodową, Donald Trump wyświadczy niedźwiedzią prz...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas