Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 16.11.2016 20:11 Publikacja: 16.11.2016 20:11
Współczesne samoloty bojowe „komunikują się" z pilotem przez glass cockpit, wielofunkcyjne wyświetlacze LCD, na których można wyświetlić różne zestawy danych, wcześniej dostępnych na pojedynczych, analogowych wskaźnikach. Mają je polskie F16, mają i włoskie Mastery. Glass cockpit nie tylko zbiera i odpowiednio przedstawia informacje, ale pozwala także przekazywać załogom komunikaty i polecenia z ziemi. Piloci muszą się jednak nauczyć nim posługiwać. I w tym problem.
Od początku czerwca ceny ropy naftowej wzrosły o ponad 20 proc. Jak zwykle rynek ropy reaguje na sytuację polity...
W inwestowaniu w OZE brakuje strategii, planu i koordynacji. W efekcie marnotrawimy nie tylko inwestycje, ale i...
Polskie firmy są w ścisłej czołówce światowej najrzetelniejszych, najbardziej terminowych płatników faktur za to...
Unia Europejska zabiega o przestrzeń wolnego handlu w świecie nieprzyjaznej geopolityki i egoizmów narodowych.
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Wiele rzeczy stanęło w Polsce w miejscu. I same z siebie nie chcą zdecydowanie ruszyć do przodu, czekając na lep...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas