Reklama
Rozwiń
Reklama

Krzysztof Polcyn: Konsumentów trzeba edukować

Nasi klienci, którzy brali udział w pilotażu technologii biometrycznych w oddziale i call centre, podkreślają, że są to rozwiązania wygodne, bezpieczne, dobrze zabezpieczają ich dane - mówi Krzysztof Polcyn, menedżer w biurze innowacji Banku Zachodniego WBK.

Publikacja: 24.04.2017 18:48

Krzysztof Polcyn, menedżer w biurze innowacji Banku Zachodniego WBK

Krzysztof Polcyn, menedżer w biurze innowacji Banku Zachodniego WBK

Foto: materiały prasowe

Rz: Dlaczego banki tak chętnie stosują rozwiązania oparte na systemach biometrycznych?

Krzysztof Polcyn: Nie tylko banki, ale też instytucje z innych sektorów korzystają z rozwiązań biometrycznych z oczywistych powodów – dzięki temu rośnie poziom bezpieczeństwa danych. Do zalet należy zaliczyć także wygodę klienta – brak kolejnych haseł, PIN itd. Biometria wymaga obecności zainteresowanej osoby – próbki głosu czy wzoru naczyń krwionośnych palca bądź skanu tęczówki oka.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

RP.PL i The New York Times!

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Prof. Gorynia: Czy ekonomia może być fascynująca?
Opinie Ekonomiczne
Dr Marcin Murawski: Kryzys w ochronie zdrowia w 2025 r. to fake news
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Zakład o złoto
Opinie Ekonomiczne
Adam Roguski: Mieszkaniowy sojusz państwa ze spółdzielniami
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Opinie Ekonomiczne
Eksperci: Czas na przegląd zależności Europy od technologii obronnej made in USA
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama