Krzysztof Polcyn: Konsumentów trzeba edukować

Nasi klienci, którzy brali udział w pilotażu technologii biometrycznych w oddziale i call centre, podkreślają, że są to rozwiązania wygodne, bezpieczne, dobrze zabezpieczają ich dane - mówi Krzysztof Polcyn, menedżer w biurze innowacji Banku Zachodniego WBK.

Publikacja: 24.04.2017 18:48

Krzysztof Polcyn, menedżer w biurze innowacji Banku Zachodniego WBK

Krzysztof Polcyn, menedżer w biurze innowacji Banku Zachodniego WBK

Foto: materiały prasowe

Rz: Dlaczego banki tak chętnie stosują rozwiązania oparte na systemach biometrycznych?

Krzysztof Polcyn: Nie tylko banki, ale też instytucje z innych sektorów korzystają z rozwiązań biometrycznych z oczywistych powodów – dzięki temu rośnie poziom bezpieczeństwa danych. Do zalet należy zaliczyć także wygodę klienta – brak kolejnych haseł, PIN itd. Biometria wymaga obecności zainteresowanej osoby – próbki głosu czy wzoru naczyń krwionośnych palca bądź skanu tęczówki oka.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Odbierz 20 zł zniżki - wybierz Płatności Powtarzalne

Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne. Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu
Opinie Ekonomiczne
Bogusław Chrabota: Sławomir Mentzen i Adrian Zandberg. Gospodarczy iluzjoniści
Opinie Ekonomiczne
Hubert A. Janiszewski: Dlaczego w Sejmie widać puste ławki
Opinie Ekonomiczne
Jak rozwiązać problem jawności wynagrodzeń? Odpowiedź można znaleźć w... Biblii
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Następne cięcie stóp procentowych najwcześniej we wrześniu?
Opinie Ekonomiczne
Pensje Polaków dogoniły zarobki Brytyjczyków. O czym to świadczy?