Reklama
Rozwiń

Krzysztof Polcyn: Konsumentów trzeba edukować

Nasi klienci, którzy brali udział w pilotażu technologii biometrycznych w oddziale i call centre, podkreślają, że są to rozwiązania wygodne, bezpieczne, dobrze zabezpieczają ich dane - mówi Krzysztof Polcyn, menedżer w biurze innowacji Banku Zachodniego WBK.

Publikacja: 24.04.2017 18:48

Krzysztof Polcyn, menedżer w biurze innowacji Banku Zachodniego WBK

Krzysztof Polcyn, menedżer w biurze innowacji Banku Zachodniego WBK

Foto: materiały prasowe

Rz: Dlaczego banki tak chętnie stosują rozwiązania oparte na systemach biometrycznych?

Krzysztof Polcyn: Nie tylko banki, ale też instytucje z innych sektorów korzystają z rozwiązań biometrycznych z oczywistych powodów – dzięki temu rośnie poziom bezpieczeństwa danych. Do zalet należy zaliczyć także wygodę klienta – brak kolejnych haseł, PIN itd. Biometria wymaga obecności zainteresowanej osoby – próbki głosu czy wzoru naczyń krwionośnych palca bądź skanu tęczówki oka.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Opinie Ekonomiczne
Polacy oszczędzają jak nigdy dotąd. Ale dlaczego trzymają miliardy na kontach?
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Opinie Ekonomiczne
Czas ucieka. UE musi znaleźć sposób na rosyjskie aktywa
Opinie Ekonomiczne
Adam Roguski: Ustawa schronowa, czyli tworzenie prawa do poprawy
Opinie Ekonomiczne
Ptak-Iglewska: USA zostawiają w biedzie swoich obywateli. To co mają dla UE?
Opinie Ekonomiczne
Bartłomiej Sawicki: Rachunki za prąd „all inclusive” albo elastyczne taryfy