Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 15.12.2017 09:09 Publikacja: 14.12.2017 21:00
Foto: Rzeczpospolita, Lim Ho Joon
Rz: Hyundai to marka znana w Polsce przede wszystkim z motoryzacji i elektroniki. Skąd pomysł, żeby próbować wejść na bardzo konkurencyjny rynek pojazdów szynowych?
Hyung-Wook Kim: Hyundai Rotem jest częścią Hyundai Motor Group, grupy składającej się z 32 podmiotów, takich jak Hyundai Motors czy Kia Motors. My zajmujemy się produkcją pojazdów szynowych, wojskowych i wyposażenia fabryk. Dostarczyliśmy ponad 40 tys. pojazdów do ponad 36 krajów. Rynek w Polsce zainteresował nas ze względu na szybki rozwój gospodarki. Jesteście krajem o wysokim zapotrzebowaniu na pojazdy szynowe produkowane zgodnie z najnowszą technologią, czyli takie jak nasze.
Od początku czerwca ceny ropy naftowej wzrosły o ponad 20 proc. Jak zwykle rynek ropy reaguje na sytuację polity...
W inwestowaniu w OZE brakuje strategii, planu i koordynacji. W efekcie marnotrawimy nie tylko inwestycje, ale i...
Polskie firmy są w ścisłej czołówce światowej najrzetelniejszych, najbardziej terminowych płatników faktur za to...
Unia Europejska zabiega o przestrzeń wolnego handlu w świecie nieprzyjaznej geopolityki i egoizmów narodowych.
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Wiele rzeczy stanęło w Polsce w miejscu. I same z siebie nie chcą zdecydowanie ruszyć do przodu, czekając na lep...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas