Nieruchomość jako usługa

Digitalizacja i automatyzacja, elastyczność, zmiany w naturze procesów biznesowych spowodowane rozwojem nowych technologii – to tylko niektóre z obserwowanych megatrendów, które wpływają na rynek nieruchomości - mówi Monika Rajska-Wolińska, partner zarządzająca Colliers International w Polsce.

Publikacja: 19.12.2020 12:15

Nieruchomość jako usługa

Foto: materiały prasowe

Rok 2020 to dla wielu firm czas transformacji i przyspieszonego wprowadzania rozwiązań, które ze względu na pandemię stały się priorytetowe. Mowa tu nie tylko o przechodzeniu z tradycyjnego modelu pracy na bardziej elastyczny, ale o holistycznym spojrzeniu na organizacje i użytkowane przez nie budynki. Przed wyzwaniem dostosowania się do nowych warunków stanęli pracodawcy, właściciele nieruchomości oraz eksperci ds. budowania strategii środowiska pracy, którzy muszą przemyśleć, w jaki sposób dopasować przestrzeń biurową do zmieniających się potrzeb użytkowników i obserwowanych na rynku megatrendów.

Pozostało 91% artykułu

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Nieruchomości
Skycity w Gdyni na starcie. Powstanie 17-kondygnacyjna wieża
Nieruchomości
Barometr nastrojów. Spokojna jesień na rynku mieszkań
Nieruchomości
Ziemię pod osiedla trzeba pilnie uwolnić
Nieruchomości
Stan deweloperski z drugiej ręki
Materiał Promocyjny
Przewaga technologii sprawdza się na drodze
Nieruchomości
Więcej elastyczności w biurach, nowe umowy nie mogą być krótkie
Materiał Promocyjny
Transformacja w miastach wymaga współpracy samorządu z biznesem i nauką