Reklama
Rozwiń
Reklama

Spór o Mennica Legacy Tower wcale nie wygasł

Poróżnieni wspólnicy teoretycznie gotowi byli sprzedać udziały w biurowcu Mennica Legacy Tower, kończąc wieloletni konflikt, ale nie dogadali się w sprawie podziału pieniędzy.

Publikacja: 05.02.2024 03:00

Głównymi najemcami Mennica Legacy Tower są mBank i WeWork

Głównymi najemcami Mennica Legacy Tower są mBank i WeWork

Foto: materiały prasowe

Kolejna próba rozwiązania sporu o kontrolę nad warszawskim kompleksem biurowym Mennica Legacy Tower (MLT) spełzła na niczym.

Wydawało się, że sprawa jest na ostatniej prostej: Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów kilka dni temu pozytywnie rozpatrzył wniosek giełdowej Mennicy Polskiej, właściciela 50 proc. MLT, o zgodę na przejęcie drugiej połowy, która należy do spółki, której udziałowcy od kilku lat toczą bój o kontrolę – to Cezary Jarząbek i amerykańscy biznesmeni Radziwiłłowie. W listopadzie ub.r. Mennica Polska podała w giełdowym raporcie elektryzującą informację o przyjęciu oferty zakupu 50 proc. udziałów za 135 mln euro (obecnie 588 mln zł). Kilka wcześniejszych prób takiego rozwiązania sprawy nie przyniosło efektu. Tymczasem w czwartek wieczorem spółka podała, że wygasza ofertę.

Pozostało jeszcze 84% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Nieruchomości komercyjne
Kolejny test przed Ghelamco. W poniedziałek zapada duża seria obligacji
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Nieruchomości komercyjne
Echo Investment po konferencji: 800 mln zł do zagospodarowania
Nieruchomości komercyjne
Ghelamco sprzedało warszawski biurowiec Vibe
Nieruchomości komercyjne
Państwu jeszcze daleko, by dogonić inwestorów
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Nieruchomości komercyjne
PHN zbuduje w Warszawie nowy biurowiec w miejsce Intraco
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama