[b]"Rz:"[/b] Firefox jest drugą najpopularniejszą przeglądarką na świecie. Jakie macie pomysły na utrzymanie swojej pozycji i walkę z konkurencją np. Google Chrome?
[b]Mitchell Baker:[/b] Chcemy utrzymać konkurencję na rynku. Oczywiście nie jest to bardzo komfortowa sytuacja, ale mimo to nas cieszy. W sytuacji, kiedy jesteśmy organizacją non-profit łatwiej udowadniać, że chodzi nam o to, aby po prostu ulepszać globalną sieć. Drugi cel to być cały czas w grze i ścigać się z rywalami na nowe, funkcjonalne rozwiązania. Liczymy się z tym, że Chrome będzie zdobywać coraz większy zasięg. Google ma bardzo mądrych ludzi i zasoby, których żadna inna korporacja nie posiada. Dodatkowo Google ma ogromną wiedzę o użytkownikach.
[b] Jaki będzie wasz najnowszy produkt - Firefox 4?[/b]
O ile Google wie wiele o użytkownikach od strony danych i aplikacji, których używają, o tyle my w Mozilli wiemy dużo o indywidualnych ludzkich cechach i na tym się koncentrujemy. Naszym głównym celem jest umożliwienie użytkownikom korzystania z wielu różnych stron internetowych jednocześnie w szybki sposób. Firefox będzie radykalnie szybszy i jeszcze bardziej stabilny niż nasz obecny produkt. Zapewnimy użytkownikom możliwość interakcji z wieloma stronami i zakładkami niemalże jednocześnie. Firefox 4 pozwoli zmienić sieć globalną w twoją własną sieć.
[b]Jakie główne różnice dostrzeże użytkownik, po włączeniu Firefox 4?[/b]