Reklama

Lis otwiera gazetę internetową

Tomasz Lis od kilku miesięcy pracuje nad uruchomieniem serwisu opiniotwórczo-informacyjnego na kształt amerykańskiego "Huffington Post"

Publikacja: 03.11.2011 08:13

Lis otwiera gazetę internetową

Foto: ROL

– Nazywam ten projekt "polskim Huffington Post" - mówi Tomasz Lis. Jak podaje, w przedsięwzięcie jest zaangażowanych kilkanaście osób, a jego budżet jest „wielomilionowy". – W mediach elektronicznych od lat nie wystartowało nic tak dużego – zapewnia Lis. W przyszłym tygodniu chce ujawnić szczegóły projektu.

Ten amerykański serwis został założony w 2006 roku przez Arianę Huffington. Bazuje na blogach pisanych przez polityków, biznesmenów, czy gwiazdy, ale zawiera też część informacyjną. W tym roku portal został kupiony przez amerykański koncern medialny AOL.

Czytaj także

W sieci opinii

Lis w przyszłym tygodniu chce ujawnić szczegóły projektu. Stanie się to 8 listopada podczas tegorocznej konferencji branży internetowej Forum IAB Polska.

Reklama
Reklama

Tomasz Lis jest redaktorem naczelnym tygodnika "Wprost", prowadzi też autorski program "Tomasz Lis na żywo" w TVP2. Zapowiedział, że nie chce rezygnować z tych funkcji na rzecz nowego projektu.

– Nazywam ten projekt "polskim Huffington Post" - mówi Tomasz Lis. Jak podaje, w przedsięwzięcie jest zaangażowanych kilkanaście osób, a jego budżet jest „wielomilionowy". – W mediach elektronicznych od lat nie wystartowało nic tak dużego – zapewnia Lis. W przyszłym tygodniu chce ujawnić szczegóły projektu.

Ten amerykański serwis został założony w 2006 roku przez Arianę Huffington. Bazuje na blogach pisanych przez polityków, biznesmenów, czy gwiazdy, ale zawiera też część informacyjną. W tym roku portal został kupiony przez amerykański koncern medialny AOL.

Reklama
Media
Mroczna strona internetu. Darknet rośnie w siłę
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama