Reklama
Rozwiń
Reklama

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października

W październiku liderem publikowanego przez Instytut Monitorowania Mediów rankingu została „Rzeczpospolita”. Awansowaliśmy o jedną pozycję i zanotowaliśmy ponad 4,7 tys. cytowań.

Publikacja: 03.12.2024 11:50

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października

Foto: Rzeczpospolita

Drugie miejsce zajęła „Gazeta Wyborcza”, generując ponad 4,2 tys. wzmianek. Trzecie miejsce należy do Wirtualnej Polski, która zyskała dwie pozycje, osiągając ponad 4,1 tys. cytowań.

Foto: Instytut Monitorowania Mediów

W październiku dziennikarze najczęściej cytowali informacje podawane przez „Rzeczpospolitą”. Za sprawą ponad 4,7 tys. wzmianek awansowaliśmy na pozycję lidera zestawienia IMM. Jednym z najczęściej przywoływanych tematów był przeprowadzony dla nas sondaż IBRIS. Wyniki badania pokazały, że gdyby wybory prezydenckie odbyły się tej jesieni, wygrałby je Rafał Trzaskowski, tuż za nim uplasowałby się – wtedy jeszcze potencjalny – kandydat PiS, Karol Nawrocki, a na trzecim miejscu byłby obecny marszałek Sejmu Szymon Hołownia.

Foto: Instytut Monitorowania Mediów

„Rzeczpospolita” jest też, rzecz jasna, liderem zestawienia tytułów prasowych. Druga jest „Gazeta Wyborcza”, a trzeci „Dziennik Gazeta Prawna”, który zanotował ponad dwukrotnie mniej cytowań niż „Rzeczpospolita”.

Foto: Instytut Monitorowania Mediów

„Rzeczpospolita” otwiera też podium rankingu tytułów prasowych o tematyce ekonomiczno-biznesowej. Na drugim miejscu pozostaje „Dziennik Gazeta Prawna”, a trzeci „Puls Biznesu”.

Foto: Instytut Monitorowania Mediów

Ringier Axel Springer Polska zajmuje pierwsze miejsce rankingu wydawnictw. Gremi Media, wydawca „Rzeczpospolitej” i „Parkietu”, awansował o jedną pozycję i zajmuje piąte miejsce.

Analizę częstotliwości cytowań poszczególnych mediów przez inne redakcje przeprowadzono na podstawie 66 739 przekazów pochodzących z monitoringu prasy, radia i telewizji oraz portali internetowych, w których pojawiały się cytowania ze wskazaniem nazwy mediów prasowych, serwisów internetowych, stacji radiowych i telewizyjnych lub tytuły ich programów.

Drugie miejsce zajęła „Gazeta Wyborcza”, generując ponad 4,2 tys. wzmianek. Trzecie miejsce należy do Wirtualnej Polski, która zyskała dwie pozycje, osiągając ponad 4,1 tys. cytowań.

W październiku dziennikarze najczęściej cytowali informacje podawane przez „Rzeczpospolitą”. Za sprawą ponad 4,7 tys. wzmianek awansowaliśmy na pozycję lidera zestawienia IMM. Jednym z najczęściej przywoływanych tematów był przeprowadzony dla nas sondaż IBRIS. Wyniki badania pokazały, że gdyby wybory prezydenckie odbyły się tej jesieni, wygrałby je Rafał Trzaskowski, tuż za nim uplasowałby się – wtedy jeszcze potencjalny – kandydat PiS, Karol Nawrocki, a na trzecim miejscu byłby obecny marszałek Sejmu Szymon Hołownia.

Reklama
Media
Wojciech Kuśpik, prezes PTWP: „Rzeczpospolita” idealnie do nas pasuje
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Media
Daily Mail przejmuje „The Daily Telegraph”. Nowy medialny gigant w Wielkiej Brytanii
Media
Zmiany w strukturze własności Gremi Media, wydawcy „Rzeczpospolitej”
Media
Kto przejmie właściciela TVN? Trzy oferty na Warner Bros Discovery na stole
Media
Sprawa śmierci Jarosława Ziętary. Apel Rady Polskich Mediów
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama