Reklama

Do Polski wchodzą oferty platform streamingowych z reklamami. Teraz Max

Startujący 11 czerwca Max, nowa platforma streamingowa grupy Warner Bros. Discovery, będzie miał trzy abonamenty. Najtańszy – z reklamami. To nie pierwsza tego typu oferta w Polsce. Ile kosztuje?

Publikacja: 05.06.2024 04:30

Do Polski wchodzą oferty platform streamingowych z reklamami

Do Polski wchodzą oferty platform streamingowych z reklamami

Foto: Bloomberg

Warner Bros. Discovery, właściciel telewizji TVN, ale też platform streamingowych Player.pl i HBO Max, w pierwszy wtorek czerwca podał oficjalnie, jakie będą ceny platformy, która ma zastąpić HBO Max. Wprowadza abonament z reklamami. Jest nieco droższy niż dziś dostęp do HBO Max bez nich.

Grupa rezygnuje z marki HBO w nazwie serwisu i będzie on nazywać się Max. Taką aplikację będą musieli pobrać i zainstalować użytkownicy HBO Max, aby zachować dostęp do wykupionej oferty. WBD obiecuje, że katalog pozycji do obejrzenia będzie dwa razy większy, ale poza tym dotychczasowy widz nie powinien odczuć różnicy. Chyba że zechce skorzystać z nowej oferty, którą Max będzie promować.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Media
Donald Trump dołączył do TikToka i już nie widzi w nim zagrożeń. Przedłuży termin sprzedaży
Media
Trwało kilka miesięcy. Zgromadzenie wspólników Telewizji Polsat zamknięte
Media
„Rzeczpospolita” ze specjalnym dodatkiem z okazji rocznicy Powstania Warszawskiego
Media
TVP w ogniu politycznych gier. Prognozuje aż 2 mld zł straty
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Media
Zygmunt Solorz odwołany. Cyfrowy Polsat ma nowego prezesa
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama