Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 22.06.2025 09:32 Publikacja: 07.02.2024 15:40
Foto: Adobe Stock
Koncerny medialne z tradycyjnym biznesem telewizyjnym mają kłopot. Jeśli czegoś nie zrobią firmy nowej gospodarki, BIG Techy, odbiorą im to co najcenniejsze: prawa do transmisji sportowych – przestrzegł latem 2023 r. bank inwestycyjny Morgan Stanley. Prawa sportowe dużo kosztują (w Stanach Zjednoczonych wydaje się na nie 20 mld dol. rocznie), na zyski czeka się kilka lat, ale za to zapewniają lojalność widzów i sprawiają, że korzystają oni z sieci kablowych i satelitarnych. Najwięksi nadawcy telewizyjni w Stanach Zjednoczonych posłuchali bankowców i właśnie znaleźli rozwiązanie.
Prezydent USA Donald Trump po raz kolejny przedłuży termin zbycia amerykańskich aktywów TikToka przez ByteDance...
Disney i Universal pozwały Midjourney, ogromnie popularne narzędzie AI do generowania obrazów. Giganci Hollywood...
Bez profesjonalnych, niezależnych mediów demokracja kuleje, a mediów nie będzie bez dziennikarzy. Jak sprawić, b...
Warner Bros. Discovery, posiadający w Polsce stację telewizyjną TVN oraz serwis Player.pl, zamierza podzielić si...
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Gremi Media uruchomiło nowy serwis informacyjny poświęcony stolicy – „Życie Warszawy”. W internetowej odsłonie t...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas